قیمت ارزان لباس بیمارستانی اتاق عمل

لباس بیمارستانی ارزان در تجهیزات پزشکی های معتبر قابل تهیه می باشد. به طور کل  دو دسته لباس جراحی وجود دارد، یک لباس جراحی یک بار مصرف دو لباس جراحی چند بار مصرف، لباس چند بار مصرف از جنس پنبه و ویسکوز مخلوط آن می باشد که بسیار سبک و راحت است.

لباس یک بار مصرف از جنس اسپان می باشد، و در فضا های آلوده به عفونت ها و ویروس ها ان را می پوشند در اکثر این مدل از لباس ها بصورت پرسی بهم وصل شده اند و دوخت کمتری در لباس به کار رفته است زیرا میکروب ها و عفونت ها از طریق درز ها وارد لباس می شوند.

شما می توانید انواع لباس پرستاری و تخت بیمارستانی در گرگان  مورد نیاز خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از تولیدی را در این قسمت ببینید و سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت ارزان لباس بیمارستانی اتاق عمل

لباس چند بار مصرف بیمار

لباس چند بار مصرف بیمار لباس بیمارستانی ترگال معمولا بهترین نوع پارچه در بازار است.

ترگال بهترین پارچه برای دوخت لباس پرستاری و دکتری و…..افراد بیمارستان می باشد. زیرا تماس مستقیم این پارچه با بدن می تواند، اگر جنس مرغوبی نباشد بدن به آن حساسیت پیدا میکند.

پارچه ترگال تراکم و ضخامت بالایی دارد، و دارای رنگ بندی سبز، ابی، سفید،  شیری و ….. که برای همه ی کارکنان بیمارستان مناسب می باشد. امروزه نیز در بیمارستان های خصوصی که بودجه زیادی دارند از جنس ترگال برای لباس بیماران خود استفاده می کنند.

پارچه سبز ترگال بیمارستانی در بازار بسیار هم معروف بوده و برای اتاق عمل برای دکتر ها و پرستاران مناسب بوده و در بازار فروش خوبی هم دارد.

در هنگام خرید محصولات پزشکی و  تخت بیمارستانی شاهرود به تمامی مواردی که در این قسمت در اختیار شما قرار داده ایم دقت کنید.

امروز تولید لباس های حفاظتی و مراقبتی رونق گرفته است زیرا این ویروس کرونا ملعون که فعلا ۶ ماه است میان مردم و از هر طریقی راهی پیدا می کند که وارد بدن شود و فعلا هم بجز حفظ فاصله هیچ درمانی و واکسن ندارد و پزشکان و افراد بیمارستانی که بیشتر از مردم سرو کار دارند با این نوع از ویروس ها پس بهتر است لباس هایشان با بهترین نوع پارچه دوخت و پرس شود تا جانشان در خطر نی افتد.

فروش ارزان لباس بیمارستانی ترگال

فروش ارزان لباس بیمارستانی ترگال لباس ارزان اتاق عمل یک بار مصرف می باشد. لباس اتاق عمل دارای رنگ های گوناگونی هم چون، سبز خاکستری ،و آبی کم رنگ می باشد زیرا این رنگ ها کمتر چشم را خسته می کنند.

به طور کلی رنگ و مدل لباسهای اتاق عمل باید به گونه ای باشد که افراد استریل و غیر استریل را نشان دهد.بزرگترین و معتبر ترین کارخانجات پارچه ترگال در اصفهان وجود دارد که باعث اشتغالزایی فراوانی شده است.

اگر میخواهید بهترین پارچه ترگال برای لباس بیمارستانی با مناسب ترین قیمت پیدا کنید به شما پیشنهاد میکنم که با مشاورین ما تماس گرفته و آن را دریافت و تهیه نمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما