فروش مستقیم کاور آستین لمینت شده

یکی از چیز هایی که امروزه مورد استفاده ی بسیاری از افراد می باشد و برای و از لباس و دست ان ها بسیار محافظت می کند کاور آستین لمینت شده می باشد که دارای فروش بالایی می باشد زیرا این نوع کاور از نمی گذارد لباس ها کثیف و لکه دار شوند و همواره از رسیدن آلودگی به دست ها جلو گیری می کنند. همواره از ان جایی که بسیاری از افراد به خصوص کسانی که روزانه با مواد شیمیایی و خطرناک سر و کار دارند و نگران ریختن مواد بر روی لباس و در نتیجه خراب شدن و رنگی شدن لباس هستند، بسیار کاربرد دارد.

فروش مستقیم کاور آستین لمینت شده

ضد آب بودن کاور آستین

ضد آب بودن کاور آستین کاور ها علاوه بر این همه خاصیت و کاربرد زیاد، آب را از خود عبور نمی دهند و به راحتی آب و هر گونه مایعات را جذب خود می کنند زیرا در بسیاری از موارد پیش آمده است که افراد برای انجام کار های خاصی همواره ممکن است دست ان ها از آب خیس شود ولی با استفاده از کاور هیچ مشکلی برای ان ها پیش نمی آید و دست آن ها کاملا خشک باقی می ماند و به همین دلیل این محصول دارای فروش بسیار بالایی می باشد و در اکثر موارد به طور مستقیم به فروش می رسد.

همچنین خیلی از افراد هنگام کار، اگر کاور آستین بپوشند وقتی روی دستان ان ها مایعات و یا قطره ی آب می ریزد لباس ان ها کثیف و خیس نمی شود زیرا آب از روی کاور آستین عبور نمی کند و همه ی قطره ها و لکه ها و خیسی ها بر روی کاور جذب می شود بر روی لباس نمی ریزد زیرا در تهیه ی کاور آستین یکبار مصرف از نوعی نخ و پنبه استفاده می شود که ان را به شکل یک محافظ و یک نوع عایق می سازد.

مشخصات کاور آستین درجه یک چیست؟

مشخصات کاور آستین درجه یک چیست؟ از مشخصه های کاور آستین درجه یک و اعلا می توان به نوع رنگ ان اشاره کرد هنگام خرید حتما به رنگ این کاور ها توجه کنید زیرا اگر رنگ ان ها کمی کدر باشد پس بدانید خوب نیست و در مقابل نور دستان شما را اذیت می کند و حتما از کاور های لمینت شده ای استفاده کنید که دارای رنگ بسیار بسیار سفیدی می باشند زیرا علاوه بر اینکه نور را دور و دفع می کند.

همچنین رنگ سفید کاور درجه ی یک باعث می شود که افراد از ریختن هر موادی بر روی آستین کاور خود آگاه شوند و به سرعت بروند ان را عوض کنند و مواد را از روی ان بردارند و تمیز کنند و از ایجاد شدن لکه بر روی لباس اصلی خود محافظت می کنند ولی اگر رنگ کاور آستین سفید نباشد ممکن است این لکه ها را نشان ندهد و بعد از گذشت چند ساعت لکه به lرور بر روی لباس اصلی نفوذ کند و شما را گرفتار کند.

از دیگر مشخصه های درجه یک بودن کاور آستین می توان به کش مورد استفاده در ان اشاره نمود. نوعی کش در این نوع کاور ها استفاده می شود که باعث می شود بر روی دست گیر کند و فرد مصرف کننده را خسته نکند اگر کش استفاده شده در ان خوب نباشد، کاور مدام از روی دست پایین می آید و شل می شود.

کاور آستین درجه یک دارای جنس بسیار عالی می باشد و از نفوذ قطره های پر رنگ و مواد شیمیایی که به ندرت از روی لباس پاک می شود، جلو گیری می کند و جنس ان بر روی نفوذ کردن لکه ها و مواد بسیار تاثیر دارد زیرا در کاور های اعلا از نوعی پلیمر و الیاف طبیعی استفاده می کنند که جنس ان عالی می باشد.

ضد حساسیت بودن کاور آستین

ضد حساسیت بودن کاور آستین افراد زیادی همواره نگران این موضوع هستند که ممکن است کاور آستینی که تهیه کرده اند دچار حساسیت بسیار زیادی شوند و دست ان ها دچار مشکلاتی شود و قرمز شود و یا جوش های قرمزی بزند در مورد این نکته و در جواب این افراد باید گفت که این کاور ها هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کنند و کاملا ضد حساسیت هستند.

امروزه به دلیل وجود ویروس کرونا، افراد زیادی از این کاور های لمینت شده استفاده می کنند که و ان ها را بر روی دست خود می پوشانند و از رفتن میکروب و آلودگی ها بر روی دست جلوگیری می کند و از دست ان ها در برابر کثیف شدن محافظت می کند پزشکان زیادی از ان در هنگام معاینه استفاده می کنند و کاور آستین پزشک، باید کاملا ضد حساسیت باشد.

این کاور ها از آنجایی که بسیار مورد استفاده ی مردم قرار می گیرد، در تهیه ی آن ها از یک نوع موادی استفاده می شود که بسیار طبیعی می باشد و هیچ گونه ناخالصی ندارد و همچنین با همه ی پوست ها سازگار می باشد و البته اکثر افراد ان ها را بر روی لباس خود می پوشند و این کاور لمینت شده روی پوست قرار نمی گیرد.

از آنجایی که این کاور دارای هیچ گونه حساسیتی نمی باشد، و در طول روز هر چند ساعت که بخواهید می توانید ان ها بپوشید و هیچ ضرری برای شما ندارد به خصوص افرادی که این روز ها مدام در بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند مثل پرستاران و دکتر ها که در طول روز با افرادی که مبتلا به ویروس های مختلفی شده اند در تماس هستند، از این نوع کاور برای محافظت از خودشان و آلوده نشدن دست ان ها استفاده می کنند که برای آن ها کاربرد زیادی دارد.

قیمت خرید کاور آستین لمینت شده

قیمت خرید کاور آستین لمینت شده امروزه مردم زیادی از کاور آستین لمینت شده استفاده می کنند زیرا نگران کثیف و یا نابود شدن لباس و حتی آلوده شدن دست خود می باشند و در گذشته تولید نمیشد اما امروزه دارای متقاضی زیادی می باشد و به همین دلیل ان ها در تعداد بالا و به صورت عمده و یا جزئی آن ها را از فروشندگان و عرضه کنندگان با نرخ عالی می خرند.

همچنین قیمت این کاور ها بسیار مناسب می باشد و در مقابل کارایی ان، قیمت خرید ناچیزی دارد و افراد زیادی برای خرید کاور آستین ان ها را از طریق فروش مستقیم و بی واسطه و به صورت حضوری مراجعه می کنند و یا به صورت اینترنتی و از طریق سایت ها خریداری می کنند و دارای مشتریان بسیار بسیار زیادی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما