فروش مستقیم لباس بیمارستانی گلدار بچه

فروش مستقیم لباس بیمارستانی بچه سال های زیادی است که در سراسر کشور از رونق بالایی برخوردار است. در تولید این لباس ها از پارچه با الیاف درجه یک استفاده شده است و دارای ست کامل می‌باشد. این ست شامل کلاه، جوراب، دستکش، پیشبند، بلوز و شلوار است.

فروش مستقیم لباس بیمارستانی گلدار بچه

انواع البسه بیمارستانی نوزادی

انواع البسه بیمارستانی نوزادی انواع البسه بیمارستانی نوزادی در بازار موجود است که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود آن را خریداری کنید.

برخی از آن ها گلدار بوده که مناسب برای نوزادان دختر می‌باشد. همچنین بعضی از آن ها کاملا ساده هستند که در رنگ های سفید، زرد، صورتی، بنفش، نارنجی و لیمویی تولید می‌شوند. پارچه این لباس ها از الیاف ویسکوز بوده به همین خاطر دارای قدرت جذب رطوبت بالایی هستند. همچنین به راحتی قابل شست و شو بوده و در زمان کوتاهی خشک می‌شوند.

به خوبی می‌دانید که پوست نوزادان از لطافت و ظرافت خاصی برخوردار است و باید لباسی برای آن ها استفاده نماییم که حافظ سلامتی پوست آنان بوده و در آن احساس راحتی کنند. خوشبختانه  لباس های نوزادی از استاندارد لازم در طراحی و دوخت برخوردار هستند. انواع لباس بیمارستانی پارچه ای تولید می‌شوند که برای نوزادان متولدین فصل های مختلف سال قابل استفاده هستند. معمولا برای نوزادان متولد فصل های گرم، از نوع نازک و خنک استفاده می‌کنند. همچنین برای متولدین فصل های سرد، لباس های ضخیم و گرم تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این لباس ها شامل چند تکه( بلوز، روسری، شلوار، جوراب و دستکش) است که همه آن ها برای نوزاد ضروری هستند. توصیه می‌شود از کلاه و دستکش نیز برای فرزند خود استفاده نمایید تا دچار سرماخوردگی نشوند.

یکی از انواع پر طرفدار آن، بلوز و شلوار های متصل به هم هستند.

شاید جالب باشد که بدانید این لباس ها نیز در سایز های مختلف تولید می‌شوند زیرا برخی از نوزادان دارای جثه کوچک تری هستند و باید از سایز کوچک تر استفاده کنند.

مرکز پخش لباس بیمارستانی پارچه ای بچه

مرکز پخش لباس بیمارستانی پارچه ای بچه مراکز فروش ما، در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به شما مصرف کنندگان عزیز می‌باشند. همچنین نمایندگی های عمده فروشی ما در شهر های تهران، مشهد، قم، اراک و ساری، این محصول را با قیمت ارزان به بازار عرضه می‌نمایند. برای دریافت لباس نوزادی مورد نیاز فرزند خود، کافیست با مراجعه به سایت های ما از یک خرید ارزان، مطمئن و راحت لذت ببرید. همچنین از انواع طرح ها و مدل های این محصول دیدن فرمایید.

در هر نقطه از کشور که باشید، ما محصول مورد نیاز شما را در اسرع وقت درب منزل شما تحویل خواهیم داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما