فروش مستقیم شان پزشکی اتاق عمل

در دنیای امروز با توجه به اهمیت بالای رعایت بهداشت در حین جراحی، شان اتاق عمل یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش در بازار به شمار می رود. فروش مستقیم و بدون واسطه شان پزشکی اتاق عمل توسط مرکز فروش مجموعه ما به عنوان یکی از نمایندگی های اصلی انجام می شود. همچنین، ما به منظور ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مشتریان، کیفیت شان پزشکی اتاق عمل عرضه شده را تضمین می نماییم.آیا می دانید تخت بيمارستانی فرافن از تشک های طبی مرغوبی استفاده میکند و در این قسمت تمامی محصولات در اختیار شما قرار می گیرد.

فروش مستقیم شان پزشکی اتاق عمل

انواع شان مناسب اتاق عمل

انواع شان مناسب اتاق عمل در این قسمت از مطلب با ما باشید، زیرا که سعی بر آن است تا با یکدیگر به معرفی کامل شان مناسب اتاق عمل و بررسی جامع انواع این محصول بپردازیم تا سبب افزایش آگاهی و اطلاعات شما عزیزان نسبت به این محصول شده و شما قادر باشید با توجه به نیاز شخصی خود به سهولت و با آرامش خاطر انتخاب و خرید کنید.

به طور کلی، شان جراحی به پارچه ای استریل می گویند که به وسیله آن قسمتی از بدن بیمار را قصد جراحی آن ناحیه را دارند، از قسمت های غیر استریل دیگر جدا می کنند. رنگ شان را به طور معمول سبز، آبی و در برخی اوقات خاکستری در نظر می گیرند که قدرت دید جراح را در حین عمل جراحی نسبت به رنگ قرمز افزایش دهد.

جالب است بدانید که شان پزشکی مناسب اتاق عمل به چهار دسته عمده شان ساده، شان مایو، شان مخصوص پا و شان بزرگ سوراخ دار تقسیم بندی می شوند.

شان ساده: این نوع شان برای پوشاندن قسمتهایی از بدن بیمار، میزهای لوازم جراحی و تخت های اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد.
شان مایو: در اتاق عمل برای پوشاندن میز مایویی و سینی مایو از شان مایو استفاده می کنند.
شان مخصوص پا: این شان به صورت اختصاصی برای جراحی های دستگاه تناسلی، ادراری و مقعدی مورد استفاده قرار می گیرد.
شان بزرگ مخصوص: این شان تمامی قسمت های بدن بیمار را می پوشاند و تنها محل جراحی را بدون پوشش باقی می گذارد.

اشاره به این نکته حائز اهمیت است که میزان کاربرد شان در اتاق عمل از دیدگاه برخی افراد در درجه پایینی قرار دارد، در حالی که اهمیت استفاده از این محصول در اتاق عمل مشخص می شود که سبب ایجاد تمرکز بیشتر در ناحیه عمل و جلوگیری از گسترش خون ریزی به اطراف می گردد.

آرامش برای بیماران یک بخش جدایی ناپذیر است که تخت بیمارستان کارتونی را در تمامی سایز می توانید در اینجا بیابید.

مرکز خرید شان ساده جراحی

مرکز خرید شان ساده جراحی مرکز خرید مجموعه ما شان ساده جراحی را با کیفیتی بسیار بالا و تضمین شده به مشتریان عرضه می نماید. همچنین، خرید این محصول در سطح عمده و کلی از مجموعه ما امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما