فروش مستقیم شان ساده بیمار

امروزه، به علت تقاضای بسیار بالایی که از جانب کادر درمان برای دریافت شان ساده بیمار، به وجود آمده است، فروش مستقیم و بدون نیاز به واسطه ی آن از طریق برخی سایت های اینترنتی معتبر، صورت می گیرد زیرا با استفاده از این شیوه، هم هزینه ی کم تری در قبال آن پرداخت می شود و مقرون به صرفه تر است و هم سریع تر در اختیار مشتری قرار می گیرد.آیا می دانید تخت بيمارستانی فرافن از تشک های طبی مرغوبی استفاده میکند و در این قسمت تمامی محصولات در اختیار شما قرار می گیرد.

فروش مستقیم شان ساده بیمار

گروه بندی انواع شان بیمارستانی

گروه بندی انواع شان بیمارستانی ما در این مطلب قصد داریم به بررسی گروه بندی انواع شان بیمارستانی برای شما عزیزان بپردازیم تا با آن آشنا شوید و اطلاعات لازم را به دست آورید؛ پس لطفا با ما همراه باشید به امید آن که بتوانید پاسخ مناسبی را برای تمامی سوالات خود از درون آن استخراج نمایید.

این شان ها اکثرا در اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرند و دارای سه نوع یا دسته می باشند که به شرح زیر است:

  1. شان مایو: این دسته از محصولات برای پوشاندن قسمتی از میز و یا سینی های مورد استفاده ی کادر جراحی و هوشبری به کار برده می شوند و دارای طول بیش تری می باشند تا بتوانند قسمت های پایینی میز را تا نزدیک زمین، پوشش دهند و احتمال بروز آلودگی را به کم ترین میزان ممکن برسانند.
  2. شان سوراخ دار: فقط و فقط برای زخم های جزئی و سطحی استفاده می شوند به این صورت که، قسمت سوراخ شده ی آن بر روی موضع عمل، قرار می گیرد.
  3. شان پایین تنه: شان های قرار گرفته در این گروه، اصولا مناسب جراحی های مربوط به ناحیه ی تناسلی مانند سیستوسکوپی می باشند.

تمامی موارد نام برده شده در بالا با استفاده از الیاف پلاستیکی تولید شده اند و اکثرا دارای رنگ های آبی، سبز و صورتی می باشند.

این شان ها، مانع از ورود میکروارگانیسم های بیمارستانی به درون بدون بیمار می گردند و محل و ست های جراحی را کاملا استریل نگه می دارند.

آرامش برای بیماران یک بخش جدایی ناپذیر است که تخت بیمارستان کارتونی را در تمامی سایز می توانید در اینجا بیابید.

عرضه کننده بهترین شان ساده استریل

عرضه کننده بهترین شان ساده استریل ما در این سایت از طریق همکاری با یکی از معتبر ترین عرضه کنندگان شان ساده استریل و فروش بهترین و باکیفیت ترین نوع این محصولات، توانسته ایم طرفداران زیادی را در این زمینه برای خود دست و پا کنیم.

پس در صورت تمایل به خرید مستقیم این محصولات با نازلترین قیمت ها به فروشگاه آنلاین ما در همین سایت مراجعه کنید و از تک تک محصولات، بازدید به عمل آورید.

شماره تلفن های درج شده در صفحه هم، امکان برقراری تماس شما عزیزان با همکاران ما را فراهم نموده اند که می توانید در صورت نیاز از آن ها بهره بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما