فروش عمده گان جراح آستین دار

گان جراحی و دستگاه فشار خون medisana نوعی لباس است که پزشکاج جراح هنگام ورود به اتاق عمل بر روی فرم خود می پوشند، تا از آلوده و کثیف شدن لباس هایشان جلوگیری کنند. این گاه ها انواع مختلفی دارند و با استفاده از پارچه های گوناگونی تولید می شوند. رنگ گان جراحی ممکن است سبز یا آبی باشد. گان جراح آستین دار به شکل عمده و کلی در مراکز پخش وسایل بهداشتی و داروخانه ها عرضه می شود و به فروش می رسد.

فروش عمده گان جراح آستین دار

نحوه تولید گان جراح آستین دار

نحوه تولید گان جراح آستین دار گان جراحی لباسی بلند، آستین دار و آزاد است که جراحان موقع انجام عمل جراحی می پوشند. این گان ها مانند یک محافظ عمل می کنند و از خونی شدن لباس پزشکان جلوگیری می کنند.

در گذشته به جای این وسایل از پیش بند استفاده می شد، اما آن ها آستین نداشتند و پوشش کاملی ایجاد نمی کردند. به همین دلیل تولید کنندگان به فکر تولید انواع گان افتادند. همچنین دستگاه فشار خون beurer مچی در این سایت موجود می باشد.

انواع گان جراحی به دو دسته تقسیم می شود. یک نوع آن از جنس پارچه اسپان بوده و به شکل یکبار مصرف ساخته شده است و نوع دیگر قابل شستشو و استفاده مجدد است. این نوع بخصوص را با پارچه های نخی یا پلی استری تولید می کنند. معمولا پارچه های نازک و خنک برای این وسایل استفاده می شود تا از ایجاد گرما و تعریق افراد جلوگیری نماید.

نحوه تولید کردن گان های جراحی، مانند انواع پوشاک دیگر در داخل تولیدی های لباس است. البته این مراکز مخصوص دوخت البسه بیمارستانی هستند و از پارچه های مخصوصی استفاده می کنند و در کار خود تمام نکات بهداشتی را مد نظر قرار می دهند.

گان جراحی به صورت کاملا استریل و بهداشتی تولید و در بسته بندی های وکیوم شده به بازار عرضه می گردد.

پخش عمده گان جراح آستین دار

پخش عمده گان جراح آستین دار حتما همه شما با لباس های بلند و یک سره سبز رنگ پزشکان جراح آشنا هستید. این لباس ها گان جراحی نام دارند و مخصوص اتاق عمل می باشند. معمولا پزشک جراح آن را به کمک یک نفر دیگر می پوشد، چرا که بند های آن باید از قسمت پشت بسته شود.

این وسیله خود کاملا بهداشتی و استریل بوده و از انتقال عوامل بیماری زا و آلودگی در حین جراحی پیشگیری می کند. یکی از راه های خرید گان جراحی آستین دار این است که به مراکز عمده فروشی و شرکت های پخش گان جراح مراجعه کنید.

اما بهترین و راحت ترین راه برای سفارش دادن و خرید محصول، استفاده کردن از فروشگاه های مجازی همچون همین وب سایت است. به این ترتیب شما می توانید بدون نیاز به خروج از منزل کالا را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما