فروش عمده گان جراحی سبز

پزشکان و کادر درمان در اتاق عمل از لباس های مخصوصی به نام گان جراحی و دستگاه فشار خون medisana استفاده می کنند. این لباس ها از نظر جنس، نوع و رنگ در انواع مختلف وجود دارند. گان جراحی سبز به عنوان یکی از متداول ترین این محصولات شناخته می شود. این محصول در بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستان ها به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد. فروش عمده گان جراحی یکی از خدمات مجموعه ماست. در صورتی که خریدار این محصول هستید، با ما تماس بگیرید.

فروش عمده گان جراحی سبز

تهیه انواع گان جراحی سبز

تهیه انواع گان جراحی سبز گان جراحی به عنوان یکی از مهمترین البسه بیمارستانی شناخته می شود. از آن جایی که کیفیت این محصول اهمیت زیادی دارد، لازم است که در هنگام خرید به مشخصات آن توجه شود.

همان طور که می دانید گان های جراحی عمدتا در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید می شوند. گان های یکبار مصرف بیشتر از جنس پارچه های بدون بافت تهیه شده و ارزان قیمت هستند. جنس گان های چند بار مصرف از پنبه، ویسکوز یا پلی استر می باشد. ویژگی مهم گان های چند بار مصرف قابلیت شستشو و استریل شدن می باشد. ثبات رنگ گان نیز از جمله ملزومات این محصول محسوب می شود.

گان جراحی و دستگاه فشار خون beurer مچی را می توان از نظر رنگ نیز دسته بندی نمود. این محصول در رنگ های آبی، سبز و… تولید می شود. گان های جراحی به رنگ سبز از بهترین محصولاتی هستند که در بازار به فروش می رسند. این محصولات با برخورداری از رنگی آرامش بخش به کادر اتاق عمل کمک می کنند تا فرآیند جراحی را با آرامش بیشتری سپری کنند. همچنین رنگ سبز تاثیر مثبتی بر دید پزشکان جراح دارد.

امروزه شرکت های تولید کننده البسه بیمارستانی، انواع گان جراحی سبز را با جنس، مدل و مشخصات گوناگون عرضه می کنند. ضد آب بودن، قابلیت شستشوی مکرر، ضد تعریق بودن و قیمت مناسب از جمله مشخصات محصولات باکیفیت در این حوزه می باشد.

قیمت ارزان گان جراحی سبز

قیمت ارزان گان جراحی سبز به طور کلی گان های جراحی سبز مشخصات مشترک متعددی دارند. همه این محصولات برای استفاده در اتاق عمل طراحی شده اند، به همین دلیل باید از قابلیت شستشو و استریلیزاسیون چندین باره برخوردار باشند.

با این وجود این محصولات می توانند از نظر طرح و مدل متفاوت باشند. برای مثال می توانیم به گان جراحی سبز با پیش سینه ضدآب یا لمینت اشاره کنیم که در زمان جراحی هایی با خونریزی و ترشحات زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین گان جراحی ممکن است از پارچه هایی با جنس پنبه، پلی استر و… تولید شود.

این تفاوت ها از جمله عوامل موثر بر قیمت گان جراحی به شمار می روند. با توجه به این نکته می توان انتظار داشت که گان جراحی با قیمت های مختلفی در بازار به فروش برسد. همچنان که امروزه مشاهده می کنیم که انواع گان جراحی ارزان در کنار محصولاتی با قیمت بیشتر در بازار ارائه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما