فروش انواع لباس سرهم بیمارستانی

فروش انواع لباس سرهم بیمارستانی ازجمله اسپان باند، ملحفه اسپان باند، پک جراحی و لباس های بیمار در حجم های عمده به مراکز بیمارستانی و بهداشتی انجام می شود این لباس ها تاثیر بسیار زیادی در ایجاد ایمنی و همچنین ایجاد حالت استریل بیمارستان دارند و به همین دلیل استفاده از آنها بسیار مهم و ضروری می‌باشد اما در ادامه در مورد مدل های گوناگون این لباس ها و همچنین نحوه تولید آنها اطلاعات بیشتری را در معرض شما قرار خواهیم گذاشت.

فروش انواع لباس سرهم بیمارستانی

لباس سرهم بیمارستانی چیست؟

لباس سرهم بیمارستانی چیست؟ لباس سرهمی بیمارستانی اعم از یک لباس بسیار استریل شده می باشد که در رنگهای مختلف تولید و دوخته میشود. این لباس اغلب با حالت یک لباس جلو بسته و پشت باز تولید می‌شود به این صورت که افراد آن را با حالت ایستاده می پوشند و بندهای پشت آن را به یکدیگر گره داده و به این صورت یکپارچگی لباس را تضمین می کنند.

این لباس از پارچه کاملا استریل ساخته شده است و به منظور استفاده در اتاق های جراحی و همچنین اسپان باند استفاده‌های گسترده از آن می‌شود. اغلب این لباس ها از جنس پارچه های یکبار مصرف و دوخته می‌شوند و جنس آنها کاملاً لطیف می‌باشد.

جنس این لباس ها اغلب از نوع پنبه می باشد و به صورت یک بار مصرف ساخته و دوخته می شوند بهتر است بدانید که این لباس‌ها جلوی هرگونه ایجاد عامل عفونی در اتاق عمل و یا جاهای حساس بیمارستانی همچنین اتاق‌های خواص نگهداری بیمار همچون آی سی یو و سی سی یو را می‌گیرد.

از مزیت های استفاده از این لباس می توان به جلوگیری از هزینه های شستشو نامبرده در حقیقت به دلیل یک بار مصرف این لباسها نیروهای انسانی برای شستشوی آن‌ها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده اند و همچنین استفاده از انواع پودرهای لباسشویی و ماشین های لباسشویی بیمارستانی نیز تا حد چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

مدل های متنوع لباس سرهم بیمارستانی

مدل های متنوع لباس سرهم بیمارستانی لباسهای سرهمی بیمارستانی اغلب در مدل ها و اندازه های گوناگون ساخته و دوخته می شوند بهتر است بدانید برخی از این مدلها که مخصوص لباس های اتاق عمل می باشند از نوع لباس های جلو بسته و پشت باز میباشند این لباس ها اغلب به صورت بلند می باشند قطعا بالای ساق پای پزشک را پوشش می‌دهند.

مدل های مختلف این لباس از لباس های اسپان باند و لباس‌های جراحی می توانند برای هزینه های بیمارستان بسیار مقرون به صرفه باشند همچنین لباس ها در انواع مدل‌های گوناگون دیگری همچون لباس همراه بیمار در اتاق های سی سی یو و آی سی و همچنین لباس خود بیمار نیز برای مصارف بیمارستان ساخته می‌شوند‌. از جمله مزیت‌های تولید و پوشیدن این لباس ها را می توان به صورت خلاصه در این گزینه‌ها بیان نمود؛

در واقع برای تولید اینا هزینه زیادی لازم نمی باشد و می توان آنها را یک لباس مرقوم به صرفه نامید علاوه بر آن می توان به نکته قابل ذکر دیگری برای این لباس ها اشاره کرد و قابلیت حفاظت شخص در برابر انواع بیماری ها و عفونت ها را جزو یکی از مهمترین ویژگی های این لباس نامید.

لباس و همچنین کاملا ضد حساسیت هستند و استفاده از آنها هیچ گونه حساسیتی را برای بدن فرد ایجاد نمی‌کند مایعات به راحتی نمی توانند از این لباس عبور کنند اما هوا به آسانی در داخل آن گردش پیدا می‌کند.

فروشگاه بهترین لباس سرهم بیمارستانی

فروشگاه بهترین لباس سرهم بیمارستانی انواع مختلف مراکز تحت عنوان فروشگاه لباس سرهم بیمارستانی در حال فعالیت هستند که هر کدام از آن‌ها این لباس‌ها را با درجات کیفی مختلف و راه حل های گوناگون تولید و به بازار فروش عرضه نموده اند قیمت لباس سرهم نیز می‌تواند به مراکز تولید کننده آن و همچنین به کیفیت و کارایی آن بستگی داشته باشد.

ما نیز به عنوان یکی از این فروشگاه ها که عرضه لباس های سرهمی بیمارستان را در دستور کار خود قرار داده ایم اقدام به توزیع غیر حضوری این لباس ها مطابق با نیاز و سلیقه مشتری نموده ایم لذا شما می توانید از لباس های موجود در وب سایت فروشگاهی ما دیدن کرده و آنها را طبق نیاز خود از ما خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما