فروشگاه انواع گان جراحی ضد آب

گان، نوعی پوشش برای پزشکان است، که جراح و پرسنل اتاق عمل، در هنگام جراحی افراد از آن استفاده می کنند. فروشگاه انواع گان جراحی ضد آب و نیز کارتریج توربین دندانپزشکی بهترین محصولات را با کیفیت عالی و مرغوبیت مواد به کار رفته در ساخت آن و همچنین، در طرح ها و مدل های متنوع، در اختیار پرسنل بیمارستان و پزشکان قرار می دهد. برای اینکه، میزان درخواست پزشکان و بیمارستان ها از فروشگاه بیشتر باشد، ارائه محصولی با سطح کیفی بالا الزامی است.

فروشگاه انواع گان جراحی ضد آب

اطلاعاتی درباره گان جراحی ضد آب

اطلاعاتی درباره گان جراحی ضد آب همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، گان جراحی ضد آب در طرح ها و انواع مختلفی طراحی و در بازار عرضه می گردد. به طور معمول، این محصول دارای رنگ بندی، از قبیل آبی و سبز است و به دو دسته یکبار مصرف و چند بار مصرف تقسیم بندی می شود. مدل ها و نمونه های چند بار مصرف، با استفاده از الیاف مختلفی ساخته می گردند. از جمله، می توان به الیاف ویسکوز، پنبه و پلی استر اشاره کرد و هر کدام از آن ها، ویژگی ها و مشخصات مختص به خود را دارند.

یکی از ویژگی های مهمی که این محصول دارد، این است که تمام گان های جراحی، کاملا استریل و ضد عفونی شده اند و بدون، هیچ گونه تار و پودی هستند. علاوه بر گان جراحی ضد آب، نمونه پارچه ای آن نیز در بازار وجود دارد که برای کارایی و کاربرد های مختلفی به کار برده می گردد. از نظر وزنی، گان جراحی بسیار سبک می باشد و هیچ گونه مزاحمتی را برای فرد استفاده کننده ایجاد نمی کند.

ضد آب بودن گان جراحی و یونیت دندانپزشکی ملورین، موجب شده است که علاوه بر رطوبت، سایر آلودگی ها و عفونت های بیمارستانی در آن نفوذ نکند و از این رو، سلامت پزشک و کارکنان را تضمین می کند. بنابراین، بهترین گان جراحی، جدای از اینکه از بدن افراد، از قبیل سینه، در مقابل مایعات عفونی محافظت می کند، برای اشخاصی که با اتاق های ایزوله سروکار دارند، قابل استفاده است. از طرفی، در تولید آن، از هیچ گونه ماده افزودنی که برای سلامت فرد مشکل ساز باشد، استفاده نشده است و کاملا، با معیار ها و ملاک های سازمان های جهانی است.

فروش انواع گان جراحی ضد آب

فروش انواع گان جراحی ضد آب فروش گان جراحی ضد آب و انواع آن، بر اساس موارد و ویژگی هایی، مانند راحتی، مسائل زیست محیطی، بالا بودن میزان حفاظت، قابلیت تنفس و غیره، به شیوه های متنوع، بخصوص به صورت عمده و در بسته بندی های کاملا بهداشتی انجام می پذیرد. قیمت انواع گان، به معیار های مختلفی وابسته است. از جمله، می توان به سایز، میزان خرید، مدل ها، رنگ بندی و غیره اشاره کرد. تهیه آن به صورت عمده از محل فروش، بسیار با صرفه تر است و هزینه نهایی بسیار مناسب تمام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما