فروشنده گان سرهمی یکبار مصرف پزشکی

در گذشته فقط برای برخی بیماری های نادر و در آزمایشگاه سرهمی های بهداشتی برای پزشکان و متخصصان مورد استفاده قرار می گرفت.

بعد از شیوع ویروس کرونا به دلیل کمبود سرهمی های یکبار مصرف پزشکی، تولید کنندگان به فکر تولید انبوه برای کمک به پزشکان و پرستاران هستند و پزشکان و پرستاران به این سرهمی ها نیاز دارند. تولید کنندگان سرهمی پزشکی نیز این محصول را بومی سازی کردند و با قیمت های کم به دست پزشکان و پرستاران می رسانند.

گان سرهمی پزشکی بهترین لباس سرهمی برای مقابله با این ویروس است.

فروشنده گان سرهمی یکبار مصرف پزشکی

نحوه استفاده گان سرهمی جراحی

نحوه استفاده گان سرهمی جراحی سرهمی های پزشکی برای اتاق های جراحی بسیار مفیدند و مورد استفاده قرار می گیرند. چون اگر کم ترین آلودگی به بیمار در حال جراحی وارد شود ممکن است جان بیمار در خطر بی افتد.

فواید استفاده از سرهمی های پزشکی:

۱: ضد مواد شیمیایی است.

۲:محافظت تنفسی در برابر بیماری. 

۳: جلوگیری از دست زدن به چشم ها و راه های ورود ویروس. 

۴: تبادل هوایی مناسب.

۵: دارای راحتی مناسب برای مصرف کننده. 

گان سرهمی جراحی را باید از جلو پوشید و بند ها و دگمه های آن را از پشت بست. ( فردی باید آن را از پشت برای کسی که گان را به تن دارد ببندد. )

گان پزشکی علاوه بر بدن، سر پزشک را نیز در بر می گیرد. پزشک جراح، علاوه بر لباس مخصوص باید ماسک نیز بزند که بیماری از طریق تنفس به بیمار انتقال پیدا نکند. ( یا برعکس. )

 گان پزشکی اسپان باند یکی از قوی ترین محافظ ها در برابر میکروب ها است و از ورود هرگونه بیماری ای جلوگیری می کند و بهترین و مناسب ترین لباس برای محافظت از بدن در برابر بیماری ها است.

جنس پارچه های اسپان باند عموما از پلی پروپلین است و این پارچه ها بدون بافت می باشند. از پارچه های اسپان باند برای تولید ماسک ها نیز استفاده می شود.

اکنون سر همی های یکبار مصرف در ایران را شهر های: تهران، اصفهان، همدان، ملایر، تبریز، یزد و مشهد تولید می کنند. 

مرکز پخش گان پزشکی اسپان باند

مرکز پخش گان پزشکی اسپان باند بعد شیوع کرونا و نیاز دنیا به لباس های یک بار مصرف پزشکی و تولید این لباس ها در کشور، تولید کنندگان و فروشندگان ایرانی به فکر صادر کردن این محصول افتادند و اکنون گان ها و لباس های یکبار مصرف پزشکی ایرانی در سر تا سر جهان صادر و توزیع شده است. عموما خریداران این لباس ها بیمارستان ها هستند و آنها را به دست پزشکان و پرستاران می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما