فروشنده گان جراحی چند بار مصرف پارچه ای

گان ها در گروه لوازم پر کاربرد در بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار می گیرند که بدون آن ها به جرات می توان گفت بسیاری از کارها در مراکز درمانی مختل خواهند شد. گان جراحی چند بار مصرف از جمله لباس هایی هستند که در محیط اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرند. بهداشتی بودن استفاده از این نوع گان ها از یک سو و از سوی دیگر چند بار مصرف بودن آن ها مزیت های زیادی را در این نوع پوشیدنی ها بوجود آورده است.

فروشنده گان جراحی چند بار مصرف پارچه ای

قابلیت شستشو گان جراحی ترگال

قابلیت شستشو گان جراحی ترگال

در محیط های کلینیکی و بیمارستانی به طور عمده از لوازم استریل یک بار مصرف استفاده می شود. دستکش ها، پاپوش ها، لباس ها و حتی گاهی عینک ها نیز یکبار مصرف هستند. استفاده از لوازم یکبار مصرف در محیط های جراحی دارای مزیت های زیادی است که از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • پس از استفاده به همراه زباله های عفونی دفن می شوند. 
  • نیاز به شستشو و ضدعفونی ندارند چون فقط یک بار مصرف می شوند.
  • و… 

اما در کنار این مزیت ها هزینه ی تهیه لباس های یک بار مصرف برای کلینیک ها و بیمارستان و درمانگاه ها گاهی بسیار بالا خواهد بود. از طرفی محیط های جراحی و درمانی به شدت عفونی بوده و بیماری ها و عفونت ها به راحتی از افراد به بیماران و از بیماران به افراد منتقل خواهد شد لذا باید از لباس ها و پوشش هایی استفاده شود که تا حد امکان استریل و ضد عفونی بوده و از طرفی حفاظ و عایق مناسبی بین بیمار و کادر درمان باشد.
گان جراحی ترگال از جمله لباس های پر مصرف در اتاق های عمل در بیمارستان ها می باشد. حساسیت استفاده از گان های ترگال از یک سو و از سویی دیگر هزینه تهیه آن ها برای کادر پزشکی و درمان، تامین کنندگان را بر آن داشته که گان های جراحی چند بار مصرف را عرضه کنند که علاوه بر قابلیت استفاده از آن ها برای چندین بار، دارای جنس بهتر و استحکام بیشتری است. از طرفی میزان هزینه ها برای تامین بیمارستان ها نیز تا حدودی کم تر خواهد شد.

پروسه ساخت گان ها باید با حساسیت بهداشتی و زیر نظر کادری مجرب و ماشین آلات بهداشتی و دقیق انجام شود در غیر اینصورت عواقب جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. هم چنین گان های چند بار مصرف را بعد از استفاده باید ضد عفونی کرد تا از انتقال عفونت ها و بیماری ها پیشگیری شود. 

مرکز خرید گان جراحی چند بار مصرف

مرکز خرید گان جراحی چند بار مصرف

تامین کنندگان زیادی از داخل و خارج از کشور در تامین لوازم بیمارستانی و کلینیکی سهیم هستند. گروه بازرگانی مهر آوا یکی از با سابقه ترین ها در این حوزه می باشد که با ارائه قیمت گان پارچه ای مناسب و با کیفیت مطلوب توانسته سهم بزرگی از بازار و رضایت مشتریان داخلی و خارجی جلب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما