فروشنده لباس یکبار مصرف سرهمی جراحی

لباس یکبار مصرف سرهمی برای بیمارستان ها و مراکز درمانی به کار گرفته می شود. این لباس ها مناسب برای محیط های آلوده و بخصوص قسمت های عفونی بیمارستان است که مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این نوع لباس ها معمولاً از پارچه اسپان 3 لایه تقویت شده تولید می گردد. از این لباس ها انواع مختلفی موجود دارد که در محل های دوخت و زیپ های آن از چسب مخصوص جهت جلوگیری از هرگونه آلودگی استفاده می کنند. تولید این این نوع البسه به دلیل حساسیت در کاربرد آن از فناوری خاصی برخوردار است.

شما می توانید انواع لباس پرستاری و تخت بیمارستانی در گرگان  مورد نیاز خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از تولیدی را در این قسمت ببینید و سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

فروشنده لباس یکبار مصرف سرهمی جراحی

انواع لباس سرهمی بیماران بیمارستان

 انواع لباس سرهمی بیماران بیمارستان یکی از پرکاربردترین لوازم مصرفی در مراکز درمانی، بیمارستان ها، مراکز بهداشت و سلامت لباس یکبار مصرف اسپان است. همانگونه که گفته شد جنس این لباس ها از نوع پارچه از منسوجات بی بافت و از جنس پلی پروپلین است که از مشتقات نفتی گرفته می شود. لباس های سرهمی به دلیل کاربرد آن در محیط آلوده خصوصاً بیمارستان ها غیر قابل استریل و یکبار مصرف بوده و در انواع و سایز های مختلف تولید می شود که برای زنان با رنگ صورتی و برای مردان با رنگ آبی تولید و عرضه می گردد. این البسه باید از ایمنی بالایی برخوردار بوده تا از جان بیمار و کادر درمان به خوبی محافظت به عمل آورد.

در هنگام خرید محصولات پزشکی و  تخت بیمارستانی شاهرود به تمامی مواردی که در این قسمت در اختیار شما قرار داده ایم دقت کنید.

مرکز پخش لباس یکبار مصرف اسپان

مرکز پخش لباس یکبار مصرف اسپان خوشبختانه محصولات بیمارستانی و مراکز جراحی در کشورمان با کیفیت بالا و استانداردهای لازم تولید و عرضه می گردد. تولید و پخش لباس سرهمی جراحی نیز یکی از محصولات همین شرکتها است که علاوه بر تولید و عرضه در داخل کشور به کشورهای دیگر به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت نیز صادر می شود. یکی از شرکتهایی که در این زمینه مشغول به فعالیت بوده شرکت بازرگانی مهر آوا است که با اتکا به توان داخل و استفاده از مواد اولیه مرغوب لباس یکبار مصرف با پارچه اسپان سه لایه تولید می کند.
در این روزها که با بیماری های همه گیر نظیر کرونا روبرو هستیم کیفیت محصولات این شرکت نظر مصرف کنندگان را بیشتر به خود جلب کرده است. همین کیفیت بالا و دقت در دوخت و مواد اولیه با استانداردهای روز دنیا باعث شده حتی محصولات این شرکت به خارج از کشور ارسال گردد.این شرکت با حضور در فضای مجازی و ایجاد سایت زمینه بازدید از انواع محصولات خود و همچنین خرید اینترنتی کار را برای مشتریان خود آسان نموده است که خود باعث شده تا اجناس با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر به دست مصرف کنندگان برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما