فروشنده لباس یکبار مصرف بیمار مردانه

این سایت به عنوان یک فروشنده آنلاین لباس یکبار مصرف بیمار مردانه، زنانه و بچه گانه فعالیت خود را آغاز نموده است و علاوه بر تامین نیاز داخلی مراکز بهداشتی به لباس بیمار یکبار مصرف توانسته اینگونه لباس‌ها را به همراه انواع لباس بیمارستانی اعم از لباس پرسنل اداری و پرسنل بخش‌های بهداشتی مانند اتاق عمل، پرستاران و غیره را به کشورهای هدف خود صادر نماید که این خود نشان از استاندارد بودن لباس‌های این شرکت می‌باشد چرا که جهت صادرات نیاز به رعایت تمامی اصول بهداشتی و استانداردهای لازم می‌باشد.

شما می توانید انواع لباس پرستاری و تخت بیمارستانی در گرگان  مورد نیاز خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از تولیدی را در این قسمت ببینید و سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

فروشنده لباس یکبار مصرف بیمار مردانه

مشخصات انواع ست اسکراب جراحی

مشخصات انواع ست اسکراب جراحی لباس اسکراب جراحی در واقع همان روپوش‌های پزشکان و کادر درمانی بخش ویژه عمل جراحی می‌باشد، اسکراب جراحی در دو نوع یک تکه و دو تکه تولید می‌شود که مدل یک تکه آن به صورت سر همی کوتاه بوده و مدل دو تکه آن از یک روپوش و یک شلوار تشکیل می‌شود با این تفاوت که روپوش مورد استفاده برای خانم‌ها بلند‌تر از روپوش آقایان می‌باشد.

در هنگام خرید تخت بیمارستانی شاهرود به تمامی مواردی که در این قسمت در اختیار شما قرار داده ایم دقت کنید.
از دیگر مشخصات انواع ست اسکراب جراحی جنس این لباس‌ها است که عموماً از جنس پنبه می‌باشد و به رنگ سبز و یا آبی کم رنگ تولید می‌شود علت انتخاب این رنگ‌ها برای لباس اتاق عمل عدم ایجاد خستگی در چشم پزشک می‌باشد از همین رو تشخیص رنگ قرمز امحای بدن بیمار برای پزشک آسان‌تر می‌گردد.
لباس‌های اسکراب جراحی به طور معمول استریل و ضد عفونی شده هستند و مانع از انتقال و گسترش میکروب‌ها و دیگر عوامل بیماری زا می‌شوند، علاوه بر آن این لباس‌ها یکبار مصرف می‌باشند تا موارد بهداشتی به طور کامل رعایت گردند.
از مشخصات بارز لباس اسکراب از جنس پنبه سبک بودن آن می‌باشد که باعث احساس راحتی گردیده و ایجاد خستگی نمی‌کند همچنین پنبه مانع گردش هوا در زیر اسکراب نمی‌شود و ایجاد تعریق نمی‌کند که این امر بخصوص در لباس اسکراب جراح از اهمیت بالایی برخوردار است.

صادرات بهترین لباس بیمار یکبار مصرف

صادرات بهترین لباس بیمار یکبار مصرف یکی از انواع لباس‌های بیمارستانی لباس یکبار مصرف مردانه، زنانه و بچه گانه می‌باشد که در این مرکز نیز به فروش می‌رسد علاوه بر آن این مرکز از ابتدای شروع فعالیت هدف خود را صادرات به بازار های جهانی قرار داد و بر همین اساس با توجه به کیفیت کالاهای خود توانست علی رغم تامین نیاز داخلی مراکز بهداشتی درمانی، انواع لباس بیمارستانی را اعم از لباس پرسنل اداری، پرسنل پزشکی و پرستاری مانند لباس‌های اتاق عمل، پرستاران و غیره و همچنین لباس‌های مورد نیاز بیماران در محیط بیمارستان، اقدام به صادرات به کشورهای هدف خود نماید که این خود نشان از کیفیت محصولات این شرکت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما