فروشنده لباس یکبار مصرف اسپان باند بیمار

پارچه های بیمارستان و لباس بیمار گال بر اساس استفاده از آن انواع گوناگونی دارد. از جمله: البسه آزمایشگاه، بیمارستان ها، اتاق عمل، داروخانه ها و مطب ها.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

البسه بیمارستانی و دمپایی دیابتی جنس های مختلفی دارند  از جمله اسپان  باند یکی از بهترین جنس پارچه بیمارستانی می باشد. انواع پارچه های استفاده در بیمارستان می توان به جنس اسپان باند، تترون، فلامنت اشاره کرد. فروشنده لباس یکبار مصرف بیمار اسپان باند در اصفهان بزرگترین کارخانه را دارا می باشد. در ادامه به آن می پردازیم.

فروشنده لباس یکبار مصرف اسپان باند بیمار

لباس یکبار مصرف بیمار چند تکه است؟

لباس یکبار مصرف بیمار چند تکه است؟ پارچه ی بیمارستانی و مراکز درمانی  اهمیت زیادی در سلامت افراد دارد پارچه باید استرلیزه در مقابل ویروس و میکروب ها باشد جنس پارچه باید بسیار مقاوم و محکم باشد تا در شستشوی زیاد آسیب نبیند . علاوه بر کیفیت ، پارچه باید جوری باشد تا دچار حساسیت نشود و سبک باشد تا بیمار احساس راحتی کند.

از دیگر لباس های بیمارستان لباس کادر پزشکی و اتاق عمل می باشد که برای اتاق عمل لباس یکبار مصرف می باشد که دارای رنگ های سبز و آبی است لباس پزشکان از جنس تترون می باشد که لطافت و وزن کمی دارد . لباس یکبار مصرف اسپان باند یک تکه و دو تکه می باشد که برای اتاق عمل و بعد از آن  کاربرد دارد.

از پارچه اسپان باند استفاده زیادی می شود انجام داد . چون پارچه خاصیت این را دارد که هم  آب را دفع می کند و هم آب را جذب می کند و در لباس های بیمارستان بسیار کارایی دارد.

مصرف پارچه در بیمارستان: 1 – به خاطر ورود باکتریال که از ورود ویروس و باکتری به داخل پارچه جلوگیری می کند و از انتقال آن به دیگر بیماران جلوگیری می کند .  2- اسپان باند  ضد اشعه خورشید است و یعنی مقاومت زیادی دارد و صرفه جویی در قیمت نیز می شود.

3- لباس بیمارستانی نوزاد: نرمی و  لطافت باعث می شود این پارچه موجب حساسیت و کهیر نشود . و مناسب نوزادان و افراد مختلف که بیماری پوستی دارند می توانند از این پارچه برای بالشت و لباس و پوش رختخواب  استفاده کنند

لباس بیمار اسپان باند: این نوع لباس باید از جنس لطیف و رنگی ملایم و البته آب گریز باید باشد تا بیمارانی که  خونریزی دارند به راحتی پارچه تمیز شود و پارچه مانع ورود باکتری به بدن بیمار شود. لباس یکسره گان اسپان باند برای کادر پزشکی کارایی زیادی دارد ، امروزه به خاطر ویروس کرونا پزشکان از این لباس برای محافظت از خود استفاده می کنند . گان به رنگ سفید می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما