فروشنده لباس پرستاری بیمارستانی تبریز

همانطور که می دانید لباس بیمارستانی تبریز از لباس هایی است که باید مورد استفاده پرسنل درمان مانند پزشکان و پرستاران قرار بگیرد. این لباس با داشتن جنس خوب و نخی، راحتی عمل زیادی برای این قشر فراهم کرده و به خوبی می تواند از بدن آن ها در برابر ویروس های محیطی مانند ویروس کرونا محافظت کند، تا این افراد همواره سالم بمانند. فروشنده این لباس می تواند سایر لباس های پرستاری را به شما عرضه کند.

فروشنده لباس پرستاری بیمارستانی تبریز

معرفی انواع لباس اتاق عمل

معرفی انواع لباس اتاق عمل برای آن که با انواع لباس اتاق عمل آشنا شوید بهتر است با متن زیر همراه باشید تا بتوانید به پاسخ سوالات خود برسید.

لباس اتاق عمل با داشتن رنگ های سبز و یا آبی از لباس های کاملا بهداشتی است که معمولا از پارچه اسپان باند با الیاف طبیعی پنبه ساخته شده است. وجود این الیاف سبب شده است که قیمت این لباس افزایش زیادی داشته باشد.

علت اینکه از رنگ هایی مانند سبز یا آبی برای این لباس استفاده خواهد شد، این است تا جراح نسبت به دیدن خون و سایر وسایل مرتبط با عمل جراحی مانند قیچی و تیغ دید بهتری داشته باشد و به خوبی آن ها را ببیند. این لباس که در دو مدل گان و شان جراحی تولید خواهند شد، دارای قابلیت های خاصی از جمله استریل کردن چند باره می باشد، از این رو پوشیدن آن ها هم برای بیماران لازم است و هم برای جراحان اتاق عمل.

تفاوت گان و شان اتاق عمل در این است که گان به پارچه ای گفته خواهد شد، که تن پزشکان، جراحان و متخصصان بیهوشی در اتاق عمل می باشد ولی شان برای بیمارانی تولید شده است که قرار است تحت عمل جراحی قرار بگیرند.

گان ها دارای مدل های مختلفی از جمله گان یکبار مصرف و گان چند ار مصرف هستند، امروزه استفاده از گان یکبار مصرف که از پارچه اسپان ساخته خواهد شد، در شرایط کنونی جامعه جهانی که درگیر ویروس کرونا می باشد، نسبت به قبل به مراتب افزایش یافته است و گان های چند بار مصرف هم همان گان هایی هستند که می توانند به طور مرتب استریل شده و مورد استفاده  قرار بگیرند.   

مرکز پخش لباس اسپان بیمارستانی تبریز

مرکز پخش لباس اسپان بیمارستانی تبریز مرکز پخش لباس اسپان بیمارستانی می تواند برای هر کدام از محصولات خود از پارچه اسپان خاصی استفاده نماید. این لباس از اسپان لس بوده و نسبت به سایر لباس های ساخته شده از پارچه اسپان باند مقاومت و استحکام بیشتری دارد. سایت زیر به عنوان یکی از مراکز پخش این لباس که جزو تولیدات تبریز است توانسته است در کار خود موفق بوده و با ارائه خدمات متنوع، مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما