فروشنده لباس بیمارستانی سرهمی جراحی

لباس های بیمارستانی در مدل های گوناگون تولید می شود که در این میان لباس بیمارستانی سرهمی  توسط پرسنل، پزشکان، بیماران استفاده می شود. این لباس با لباسهای بخش های غیر از درمانی فرق دارد.  لباس باید به گونه ای باشد که قابل تعویض سریع را داشته باشد تا از نفوذ میکروب ها و پاشیدن خون به بدن جلوگیری کند. در بخش های جراحی مانند : اتاق عمل پوشیدن این لباس الزامی می باشد.

فروشنده لباس بیمارستانی سرهمی جراحی

ویژگی های انواع لباس سرهمی ایزوله

ویژگی های انواع لباس سرهمی ایزوله برای جلوگیری از نفوذ ویروس و بیماری های قابل انتقال به بدن باید از لباس سرهمی ایزوله  استفاده شود اینگونه لباسها فقط یکبار قابل پوشیدن هستند، این لباس برای پزشکان و کادر پرستاری الزامی  می باشد تا به بیماری دچار نشوند، افراد را در مقابل بیماری محافظت می کند.  باید بعد از کارهای جراحی سریع دور انداخته شوند. این لباس ها از جنس پلاستیک که شامل عینک و ماسک و در آخر کلاه هم هستند.
لباس های ایزوله در انواع مختلفی تولید می شود که یکی از این نوع لباس های سرهمی در بخش های ایزوله و اورژانس و مکان هایی که تشخیص می دهند  ذرات معلق آلوده در هوا وجود دارد کاربرد دارد، این لباس به جای دوخت درزها از پرس روی لباس ها استفاده می کند تا از ورود ویروس ها به بدن از راه درز لباس جلوگیری کند.
یکی دیگر از این نوع لباسها،  برای مکان های درمانی که انتقال بیماری زیاد می باشد از لباس های سرپوشیده کامل استفاده می کنند.
مکان هایی مانند دامداری ها ، مرغداری ها از لباس سرهمی ساده ضدآب استفاده می کنند.  لباس های ایزوله از جنس نایلون برای نظافت مکان هایی که آلوده هستند به کار برده می شود. لباس های ایزوله ای طراحی کرده اند که تنفس پذیر می باشد برای کادر درمانی که
شیفت های طولانی کار می کنند کاربرد دارد.

بازار فروش لباس بیمارستانی گان

بازار فروش لباس بیمارستانی گان لباس های بیمارستانی مخصوص کادر درمانی در سایزبندی های مختلف تولید می شود که برای خرید آنها می بایست از انواع سایزبندی های آن خریداری شود. لباسهایی مانند گان ،لباس سرهمی مخصوص  ارزانتر در بازار موجود است و میتوانیم خریداری کنیم. جنس این لباسها از پارچه های ارزان تولید می شود و گردش هوا در آن به خوبی می باشد.

به دلیل نیاز درمانی این لباس ها شرکت های زیادی برای تولید این گونه لباس ها تاسیس شده اند و بازار اقتصادی خوبی دارند. لباس بیمارستانی گان فروش بیشتر  نسبت به سایر لباسهای بیمارستانی دارد. لباس های ایزوله، لباسهایی که شرکت ها تولید می کنند از هر نوع می باشد مانند: گان، لباس ایزوله مخصوص و غیره. لباس هایی که جنس پارچه از برزنت باشد قیمت آن ها نسبت به لباس هایی مانند گان گرانتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما