فروشنده لباس بیمارستانی جراحی بیمار

 لباس بیمارستانی بیمار یا لباس بیمارستانی جراحی از جمله  لباس های کاربردی بیمارستان ها به شمار می روند که انواع مختلفی نیز دارند و عموما اینگونه لباس ها یکبار مصرف می باشند. فروشندگان لباس های بیمارستانی انواع مختلف این لباس را در بازار عرضه می کنند.

فروشنده لباس بیمارستانی جراحی بیمار

ست لباس بیمار چند تکه است؟

ست لباس بیمار چند تکه است؟ لباس های بیمار چند تکه ای هستند که عموما یکبار مصرف می باشند و برای جراحی و یا بستری کردن بیمار ها استفاده می شوند. لباس بیمارستانی اسپان باند از پارچه بدون بافت تولید می شود و گرماژ های مختلفی نیز دارند.  که بسته به نوع نیاز مشتری گرماژ ها متفاوت می باشد. ست لباس بیمار از پارچه یکبار مصرف برای گروه سنی مختلف و مصارف مختلف کاربرد دارد که انواع مختلفی نیز دارند که شامل:

  1. شلوار
  2. کلاه
  3. گان

ست ام ار ای هم نوعی ست لباس بیمار می باشد که آن هم از اسپان باند تولید می شود  و یکبار مصرف می باشد که از  انواع رنگ های مختلف تشکیل شده است که معروف ترین و پر کاربرد ترین این رنگ ها  آبی روشن و آبی نفتی می باشند که در بیمارستان ها به خوبی یافت می شوند. عموما هم ست لباس بیمار سه تکه ای می باشد.

قیمت لباس بیمارستانی اسپان باند

قیمت لباس بیمارستانی اسپان باند قیمت لباس بیمارستانی اسپاند باند در بازار متفاوت می باشد که عزیزانی که قصد خرید این محصول کاربردی را دارند می توانند با مراجعه به کارشناسان فروش ما اطلاعات کافی را کسب نموده از جنس و کیفیت عالی این محصول اطمینان خاطر حاصل نمایند تا ضمن خریدی مقرون به صرفه از جنس عالیه این محصول رضایت خاطر داشته باشند.

قیمت این لباس در بازار متفاوت می باشد که این قیمت بسته به نوع کارایی ها و استفاده آنها متفاوت می باشد امروزه به علت شیوع بیماری کرونا این محصول از جمله محصولات کاربردی در کشور های سراسر دنیا قرار گرفته است و مصرف اش به تازگی بیش از حد معمول شده است. و کسانی که به فروش این محصول اقدام کرده اند چه در گذشته و چه بعد از شیوع کرونا از درآمد خوبی بهره مند شده اند.

این لباس ها عمدتا از سه تکه تشکیل شده اند که در بازار رایج می باشند. قیمت این محصول با توجه به جنس که دارد متفاوت می باشد. قیمت لباس بیمارستانی اسپان باند به علت اینکه در گرماژ های مختلفی در بازار عرضه می گردد تفاوت های جزئی نیز دارد. مشتریان  عزیزی که قصد خریداری این محصول پر کاربرد را دارند خواهشمند هستیم که به گرماژ های موجود توجه کنند تا در نهایت محصول خوبی را خریداری کرده باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما