فروشنده لباس بیمارستانی بستری بیمار

از ملزومات مهم برای بیمارستان ها لباس بیمارستانی بیمار مناسب می باشد که از جنس و رنگ های متفاوتی دوخته شده است. هر بیمارستان برای نظم و ترتیب در بین بخش های بیمارستان از لباس های یک رنگ برای هر بخش استفاده می کنند. فروشنده لباس بیمارستانی بستری بیمار این کالا را به صورت عمده به فروش می رساند و بیمارستان ها و کلینیک ها می توانند خرید سالانه خود را از این طریق خریداری نمایند.

فروشنده لباس بیمارستانی بستری بیمار

انواع لباس بیمارستانی چند بار مصرف

انواع لباس بیمارستانی چند بار مصرف لباس بیمارستانی در انواع متفاوتی تولید می شود مانند:

  • لباس بیمارستانی چند بار مصرف
  • لباس یکبار مصرف اتاق عمل
  • لباس بستری بیمار 
  • لباس پرستاران
  • لباس پزشکان
  • لباس خدماتی 

هر کدام از لباس های گفته شده در رنگ های مخصوص به خود دوخته می شود مانند لباس دکتر و پرستار که به رنگ سفید می باشد و قابلیت استفاده چند بار را دارد زیرا از جنس تترون ساخته شده و قابلیت استفاده مجدد را دارد. لباس بیمار یکبار مصرف را بعد از پوشیدن باید نابود کرد تا انواع بیماری ها به انسان و طبیعت سرایت نکند.

لباس های چند بار مصرف دارای ثبات رنگ هستند و اتو پذیری بالایی دارند این لباس ها با شستن زیاد هم چروک نمی شوند حتی در برابر سایش و شست و شو با مواد مختلف نیز پرز پس نداده و پاره نمی گردند. این نوع لباس را بعد از پوشیدن می توانید کاملا ضد عفونی کنید که به چند روش انجام می پذیرد و بعد از آن دوباره استفاده نمایید.

لباس ها دارای جنس های متنوع می باشند که تولید عمده آنان تترون، ترگال یا کرپ می باشد و مدل دوخت آنان نیز باهم متفاوت است. لباس بیمار معمولا گشاد تر است زیرا بیمار باید درون آن آزاد باشد و موقع پوشیدن و یا تعویض کردن لباس اذیت نشود و اگر بخیه دارد به آن مکان فشار وارد نشود. این نوع لباس ها جلو بسته می باشند و در پشت لباس دو بند است که به هم گره می خورد و پوشیدن آن بسیار آسان می باشد.

مرکز خرید لباس یکبار مصرف اتاق عمل

مرکز خرید لباس یکبار مصرف اتاق عمل بیمارستان ها، کلینیک ها، بهداری و درمانگاه ها می توانند این لباس را به صورت عمده از این مرکز خرید با قیمت عالی خریداری نمایند تا در طول سال نیازی به خرید دوباره این اجناس نباشد تا در وقت و هزینه های اضافی نیز جلوگیری می شود. این مرکز برای آسودگی مشتری سایت خود را راه اندازی کرده و تمام مشتریان می توانند به راحتی با مراجعه به این سایت لباس یکبار مصرف اتاق عمل و تمام بخش های بیمارستانی را در آنجا خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما