فروشنده شان یکبار مصرف پرفوره

فروشنده شان شان یکبار مصرف ارائه دهنده انواع شان استریل جراحی است که محصولات خود را به دو صورت عمده و جزئی از طریق نمایندگی های فعال و معتبر خود در اقصی نقاط کشور به متقاضیان عرضه می نماید. این گروه از فروشندگان، انواع شان را در بسته بندی های استریل و با تعداد مشخص به بازار ارائه می دهند. آیا می دانید تخت بيمارستانی فرافن از تشک های طبی مرغوبی استفاده میکند و در این قسمت تمامی محصولات در اختیار شما قرار می گیرد.

فروشنده شان یکبار مصرف پرفوره

انواع شان یکبار مصرف سایز 50*50

 انواع شان یکبار مصرف سایز 50*50 انواع شان یکبار مصرف سایز 50 * 50 شامل موارد زیر می باشد :

  • شان ساده : این نوع شان، جهت پوشاندن میز جراحی، قسمت هایی از بدن بیمار، پوشش دادن بالش و تخت اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شان مایو : این نوع از شان ها مانند یک پوشش محافظ عمل کرده و از آن برای پوشاندن میز ها یا سینی مایو استفاده می شود.
  • شان مخصوص پا : عملکرد این شان بیشتر در عمل های جراحی نواحی مقعد، مجاری ادرار و دستگاه و مجاری دفع ادرار بوده و به گونه خاصی تا می خورد تا بتواند به نحو احسن نواحی از پا را که در رکاب تخت قرار گرفته است پوشش دهد.
  • شان سوراخ دار : این نوع شان بیشتر برای انجام اعمال جراحی باز مثل جراحی آپاندیس، بیرون آوردن گلوله یا اشیاء خارجی از بدن بیمار، انسداد پارگی رگ های خونی در اثر تصادف، جراحی چشم و مانند اینها مورد استفاده قرار می گیرد.

کلیه این شان ها یکبار مصرف بوده و قابل استفاده مجدد نمی باشند.

آرامش برای بیماران یک بخش جدایی ناپذیر است که تخت بیمارستان کارتونی را در تمامی سایز می توانید در اینجا بیابید.

خرید مستقیم شان استریل جراحی

خرید مستقیم شان استریل جراحی

متقاضیان انواع شان یکبار مصرف پرفورهمعمولا بیمارستان ها، مراکز جراحی قلب، بیمارستان های اختصاصی انجام انواع مختلفی از اعمال جراحی، درمان بستر ها، مراکز انجام اعمال جراحی سرپایی و مانند اینها می باشند.

این گروه از متقاضیان می توانند با دسترسی آسان و سریع تر به انواع شان از طریق خرید مستقیم شان استریل جراحی، نیاز خود را به این محصول به بهترین نحو ممکن فراهم نمایند.

خرید مستقیم این محصول به دو صورت عمده و جزئی از طریق نمایندگی های فعال شرکت تولید کننده این محصول در گوشه و کنار کشور به عمل می آید.

فروشندگان جهت جلب توجه مشتریان به خرید مستقیم انواع شان، برخی تخفیف های ویژه و اقداماتی را به عنوان خدمات پس از فروش برای متقاضیان این نوع خرید در نظر می گیرند که معمولا شامل حمل رایگان محصولات خریداری شده از محل فروش تا محل مورد نظر مشتریان به وسیله ماشین های ویژه حمل محصولات شرکت می باشد.

آنچه در این میان اهمیت ویژه ای دارد این است که در خرید مستقیم انواع قیمت فروش عمده نسبت به فروش جزئی آن ها ارزان تر بوده و از این نظر برای مشتریان مقرون به صرفه تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما