فروشنده انواع گان جراح یکبار مصرف کش دار

امروزه با به وجود آمدن پدیده‌ای با نام کرونا، باید به این مسئله دقت کنیم که دیگر رعایت موارد بهداشتی امری بسیار ضروری و مهم می‌باشد.
رعایت اصول بهداشتی در دنیای پزشکی نیز بسیار حیاتی بوده که در این مقاله راجع به گان جراح یکبار مصرف کش دار و دیگر انواع گان صحبت خواهیم داشت، پس تا پایان همراه باشید.آیا می دانید تخت بيمارستانی فرافن از تشک های طبی مرغوبی استفاده میکند و در این قسمت تمامی محصولات در اختیار شما قرار می گیرد.فروشنده انواع گان جراح یکبار مصرف کش دار

ویژگی های گان جراح یکبار مصرف لمینت

ویژگی های گان جراح یکبار مصرف لمینت در حقیقت گان لباسی است که پزشک جراح و پرسنل اتاق عمل از آن برای تمیزی، محافظت و استریل نقاط بدن خود از آن استفاده می‌کند.

گان به طور کلی به دو دسته‌ی زیر تقسیم بندی می‌شود:

  1. یک بار مصرف
  2. چند بار مصرف

لباس جراحی (گان) چند بار مصرف بیشتر از جنس ترگال، پنبه و پلی استر یا مخلوط آنها تولید می‌شود.
گان یک بار مصرف از جنس اسپان بوده که در محیط‌ های آلوده به عفونت‌های ویروسی از اسپان لمینت شده استفاده خواهد شد.

آرامش برای بیماران یک بخش جدایی ناپذیر است که تخت بیمارستان کارتونی را در تمامی سایز می توانید در اینجا بیابید.

این لباس ها؛ به طور کلی دارای دو نوع مچی کشدار و بدون مچ است، اکثرا در اتاق عمل از نوع مچی کشدار استفاده می‌شود و به صورت استریل و غیر استریل هستند.
در نوع استریل، لباس پس از دوخته شدن؛ توسط دستگاه گندزدایی شده و آن را بسته بندی می‌کند ولی در تولید نوع غیراستریل فقط مرحله بسته‌بندی به صورت دستی انجام می‌گیرد.

معمولا رنگی که در گان های چند بار مصرف استفاده شده، آبی یا سبز است و دلیل این امر این بوده که این دو رنگ به تمرکز چشم جراح (انسان) بر روی رنگ قرمز (خون و بافت بدن بیمار) کمک بسیار شایانی می‌کند.

یک گان با کیفیت باید دارای قیمتی مناسب بوده و تبادل هوا در آن به دزستی انجام بگیرد، چراکه ممکن از بعضی جراحی ها ساعت‌ها به طول بینجامد!
علاوه بر این باید قابلیت محافظت در برابر خون را دارا بوده و قدی برابر با 140 سانتی متر را داشته باشد و رنگ آن طوری تنظیم شود که افراد جراح از پرسنل تشخیص داده شوند.

نحوه پوشیدن هم به این صورت بوده که شخصی گان را از گردن بالا نگاه داشته تا جراح راحت تر دستان خود را در آستین برده و لباس را به تن کند.

خرید گان جراح یکبار مصرف کش دار

خرید گان جراح یکبار مصرف کش دار گان جراح لمینت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و در محیط هایی که جراحی حساسی در آن انجام می‌شود می‌توانید از آن استفاده کنید.

ممکن است محصولات مشابه زیادی در بازار وجود داشته باشد که انتخاب را برای ما دشوار خواهد کرد، اما خبر خوش آن است که مجموعه مهر آوا این کار را برای شما ساده تر کرده است؛ پس اگر قصد خرید گان جراح یا بیمار را دارید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را بیشتر راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما