عرضه کنندگان کاور تخت یکبار مصرف

برای ایمنی و حفاظت از ابتلا به انواع آلودگی هایی که در مراکز بهداشتی و بیمارستان ها وجود دارد بهترین و مطمئن ترین کالا استفاده از انواع کاور تخت معاینه بیمارستان است این کالا از انتقال عامل بیماری زا و میکروب از فرد به افراد دیگر جلوگیری می کند. فروشنده کاور تخت یکبار مصرف این کالای بسیار ضروری و با اهمیت را با قیمتی بسیار ارزان در تمام بیمارستان ها توزیع می کند.

عرضه کنندگان کاور تخت یکبار مصرف

کاور تخت یکبار مصرف بیمارستانی چه مشخصاتی دارد؟

کاور تخت یکبار مصرف بیمارستانی چه مشخصاتی دارد؟

زمانی که بیماری وارد بیمارستان و اتاق معاینه می شود قبل از قرار گرفتن روی تخت معاینه پرستار از یک کاور یا پوشاننده روی تخت معاینه استفاده می کند که عرض کاور از ۶۰ تا ۸۰ سانت متغییر است و شاید این کار به نظر بعضی از افراد کاری بیهوده بیاید ولی این کار جز واجب ترین کار ها است زیرا با استفاده از این کاور برای هر بیمار به صورت مجزا سبب می شود که عامل بیماری زا از یک بیمار به بیمار دیگر سرایت نکند و سلامت افراد با این کار کوچک تا حد بسیار زیادی تضمین می شود.

می دانید که ابعاد تخت های بیمارستانی در تمام انواع آن دارای سایز و اندازه ای مشخص است و اندازه این کاور به صورت طبیعی در اندازه ای در نظر گرفته شده که از هر طرف تخت قدری آویزان باشد تا اطمینان کامل به دست آید.

انواع کاور تخت بیمارستانی محصولاتی بسیار عالی و سبک و لطیف هستند که ابعادی در عرضی بین ۶۰ تا ۸۰ سانت بوده و طول آن مطالبق با طول تخت می تواند متغییر باشد از قیمتی بسیار ارزان برخوردار و تهیه ای بسیار آسان دارند و باید برای معاینه هر فرد در یکبار مصرف و سپس به دور انداخته شود و این کالا در اندازه ای مشخص اما در رنگ هایی بسیار متفاوت به بازار ارائه می شود.

مراکز خرید کاور تخت یکبار مصرف

مراکز خرید کاور تخت یکبار مصرف

تولید کننده انواع کاور تخت معاینه را از بهترین و لطیف ترین انواع پارچه های اسپان در اندازه ای استاندارد و در رنگ بندی های متفاوت تولید و در بسته بندی در اختیار شرکت های پخش قرار داده تا این عزیزان انواع این کالا را در سراسر کشور در اختیار تمام بیمارستان ها و مراکز پزشکی توزیع کرده تا همه بتوانند از یک کالای بهداشتی و با کیفیت استفاده کنند.

برای خرید انواع این محصولات عالی شما می توانید به تمام مراکز فروش مراجعه و از فروش کاور تخت استفاده و این کالا را حضوری تهیه و یا از خرید غیر حضوری و با مراجعه به سایت های شرکت تولید کننده استفاده کرده و با اختصاص زمانی کوتاه و بدون خروج از منزل و یا محل کار خود از انواع کالا مطلع و از خرید کاور تخت استفاده و این کالا را با نازلترین قیمت و حتی زیر قیمت و فی بازار ثبت سفارش و خریداری فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما