عرضه کننده گان لمینت شده صادراتی

از انواع تجهیزات و لباس های بیمارستانی که در مراکز درمانی و بیمارستان ها اهمیت بسیار زیادی دارد، انواع گان است. عرضه گان لمینت شده صادراتی توسطعرضه کنندگان بهتر انجام شده، این محصول که از بهترین پارچه های بیمارستانی با حرارت و فشار تولید شده در اختیار بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار می دهد که این لباس ها جزو لباسهای یکبار مصرف است و بسته به نوع کاربردی که دارد، سایز بندی و رنگ بندی دارد.

عرضه کننده گان لمینت شده صادراتی

بررسی مشخصات بهترین گان لمینت شده

بررسی مشخصات بهترین گان لمینت شده گان بیشترین لباس مصرفی در بیمارستانها است که در اتاق عمل اکثر جراحان پرستاران و پزشکان می پوشند زیرا این لباس ها مانع نفوذ ترشحات خون به لباس زیرین شده و همچنین میزان نفوذ آلودگی و ویروس را به بدن کاهش می دهد.

معمولاً گان از پارچه اسپان باند تولید می‌ شود زمانی که یک لایه پلیمری دیگر روی این لایه کشیده شود، به آن گان لمینت گفته می‌شود که بیشتر در اتاق عمل و جراحی های حساس به کار گرفته می شود تا بیمار و پزشک در برابر میکروب و ویروس ها در امان باشند.

این لباس ها علاوه بر اینکه راحت و سبکی، پزشک بدون کمترین تعریق به راحتی می تواند این لباس را روی لباس پزشکی خود بپوشد و یکی دیگر از مشخصات آن راحتی استفاده بوده که نیاز به شستشو استریلیزه شدن نداشته و پس از تعویض دور انداخته می شود. استفاده از این لباس ها از لحاظ اقتصادی هم برای بیمارستانها به صرفه است که هزینه‌های کمتری برای بیماران داشته و از لحاظ بهداشتی هم مطمئن تر است.

توجه داشته باشید که از گان های لمینت فقط در محیط‌هایی که عفونت‌های ویروسی در آنجا زیاد است، استفاده می شود به خصوص که امروزه شیوع بیماری کرونا بسیار زیاد شده و پزشکان، بیماران و پرستاران در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی از این لباس استفاده می‌ کنند. مهمترین مشخصات آنها استحکام بسیار بالا، جنس الیاف نفوذناپذیر بوده که قدرت تنفس داشته، مقاوم در برابر حرارت است و در عین نرمی و سبکی درباره در برابر پارگی نیز مقاوم می باشد.

مراکز سفارش گان لمینت شده

مراکز سفارش گان لمینت شده سفارش گان لمینت شده بیشتر توسط بیمارستانها و مراکز درمانی خصوصی و دولتی انجام می‌شود. مراکزی که سفارش شما را ثبت می کند این محصول را با گرماژ مختلف، در سایز بندی و رنگ بندی های گوناگون جهت کاربرد در اتاق عمل، اتاق بیمار یا برای پرسنل بیمارستان در بسته بندی های بهداشتی و استرلیزه به فروش می‌رساند.

این لباس ها در این شرایط سخت کرونا به کمک پزشکان و بیماران آمده و باعث شده که افراد در برابر این بیماری محافظت شود. این مرکز جزو بزرگترین توزیع و عرضه کنندگان محصولات پزشکی است که توانسته با تأمین محصولات پزشکی نیاز مراکز درمانی را برطرف کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما