عرضه کننده گان جراحی یکبار مصرف سبز

گان جراحی یکبار مصرف نوعی لباس برای پزشکان و پرسنل اتاق عمل است. اسلحه جراح سبز یا آبی است زیرا این دو رنگ باعث افزایش دید جراح در مورد اشیای قرمز از جمله اندام های داخلی خونین می شوند. جنسیت جراحی پنبه است. از این رو شرکت ما عرضه کننده گان جراحی یکبار مصرف سبز می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع می کند.

عرضه کننده گان جراحی یکبار مصرف سبز

درباره ویژگی های گان جراحی استریل

درباره ویژگی های گان جراحی استریل لباسهای اتاق عمل سبز روشن ، آبی روشن یا خاکستری روشن است. این رنگ ها کمتر چشم را خسته می کنند. روپوش و پتوهای بیمارستانی به رنگ سبز یا آبی ساخته می شوند و بیشتر از پنبه ساخته می شوند. پنبه همچنین با عبور هوا از عرق جراح جلوگیری می کند و در طول عمل پزشک را آرام می کند. به دلیل شستن لباس های جراحی با مواد. رنگ پارچه لباس جراح باید ضد آب باشد.

ضدآب بودن لباس اطمینان می دهد که ماده شوینده هیچ تاثیری در رنگ لباس ندارد و باعث تغییر رنگ لباس نمی شود. مواد کت و شلوار جراحی را می توان بارها استریل کرد و از الیاف طبیعی ساخته شده است. نگاه به آبی و سبز می تواند دید جراح را نسبت به اشیا قرمز از جمله اندام های داخلی خونین بهبود بخشد. به طور کلی ، رنگ و الگوی لباس اتاق عمل باید به گونه ای باشد که افراد عقیم را از افراد غیر استریل متمایز کند.

لباس بیمار یکی دیگر از پوششهای بیمارستان است که باید به همان شکل باشد و با توجه به قسمتهای مختلف رنگ و مدل تغییر کند. مدل لباس بیمار باید مانند نوع جراحی برای نوع جراحی مناسب باشد و دلیل بر آن نباشد. . مشکلات برای بیماران روپوش جراحی همان پس زمینه ای است که پزشکان هنگام عمل در اتاق عمل می پوشند. جراحان کاملاً عقیم هستند.

دستکش های جراحی معمولاً با اکسید اتیلن یا گاما استریل می شوند. کیفیت و جنسیت جراح با توجه به عملی که انجام می شود انتخاب می شود. از رنگ های سبز و آبی به طور گسترده ای برای جراحان استفاده می شود. پارچه ای که در گاز جراحی استفاده می شود بدون تاب و پود است ، وجود تارو در گاز پارچه ای باعث تجمع میکروارگانیسم ها شده و از عقیم سازی صحیح گاز جراح جلوگیری می کند.

گان جراحی استریل یکبار مصرف علاوه بر سهولت استفاده ، از نظر عقیم بودن یک پوشش سبک و راحت برای جراح است و به دلیل چین خوردگی مرتب ، حتی زمان عمل نیز نگران کننده نیست و حجم اسلحه و شانه ها نیز زیاد است. کمتر از اسلحه های پارچه ای تولید کنندگان اسلحه معمولاً اسلحه های جراحی را در دو اندازه (وزن و ضخامت پارچه) L و XL تولید می کنند که با توجه به نوع جراحی به اسلحه های ساده و ضد آب تقسیم می شوند.

در جراحی هایی مانند ارتوپدی ، سزارین ، جراحی قلب و … جراحی هایی که به عنوان جراحی های سنگین در نظر گرفته می شوند ، برای جلوگیری از ورود مایعات و خون خون به بدن جراح است.

خرید مستقیم گان جراحی یکبار مصرف سبز

خرید مستقیم گان جراحی یکبار مصرف سبز مشتریان گرامی که قصد خرید گان جراحی یکبار مصرف سبز را دارند می توانند به وب سایت رسمی شرکت ما مراجعه کنند و این محصول را با قیمت خوبی خریداری نمایند. از این رو کافی است مشتریان گرامی برای خرید مستقیم گان جراحی یکبار مصرف سبز به سایت رسمی ما مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما