عرضه مستقیم گان بنددار جراح شلوار واژینال 

گان واژه ای است که تا حدودی برای عموم مردم ناآشنا بوده و یاد اصطلاح انگلیسی که معنای تفنگ می دهد می افتند و جز این تصوری دیگر از این واژه ندارند چرا که این واژه اصطلاحی تخصصی بوده که کادر درمان با آن آشنایی کامل داشته و در بیمارستان ها از آن استفاده می شود. در واقع می توان گفت گان یک نوع لباس پزشکی بلند بوده که در رنگ های آبی و سبز موجود می باشند و استفاده از این لباس کاملا ضروری بوده و تمامی پزشکان از این نوع لباس مخصوص استفاده می کنند و به عبارتی می توان گفت جزو ضروریات لوازم پزشکی به شمار می رود.

عرضه مستقیم گان بنددار جراح شلوار واژینال، مراکز فروش تجهیزات پزشکی می باشند و یا شرکت های توزیع کننده محصولات پزشکی، این گان را در سراسر شهرهای کشور توزیع کرده و به فروش می رسانند. در ادامه به معرفی بیشتر گان جراحی و ویژگی ها و کاربردهای آن و این که نحوه مصرف و استفاده از گان ها به چه نحو خواهد بود خواهیم پرداخت.

عرضه مستقیم گان بنددار جراح شلوار واژینال 

مشخصات گان بنددار درجه یک

مشخصات گان بنددار درجه یک گان بند دار همانطور که از نامش پیداست از ناحیه پشت لباس دارای دو‌بار بوده که دو قسمت از لباس را با گره به یکدیگر متصل می کند و معمولا دارای جنس عالی و با کیفیتی می باشند و برخی از آن ها یکبار مصرف می باشند و برخی به مدت مکرر مورد استفاده قرار می گیرند و از ویژگی های گان این است که از ناحیه پشتی باز بوده و دارای دو آستین کش دار یا بدون کش می باشد و این لباس ها بسیار سبک هستند چرا که پزشکان و پرستاران به مدت طولانی مدت با این لباس سر و کار دارند و کل روز و یا شبانه روز این لباس را بر تن دارند باید سبک باشد و جنس آن به گونه ای باشد که بدن را خنک کرده و باعث رد و بدل شدن جریان هوا در لباس شود.

از مشخصات گان بنددار درجه یک این است که به آسانی قابل استریل بوده و ضدعفونی می شوند و با وجود سبک‌ بودن مقاومت بالایی دارند و از پزشک در مقابل انواع عفونت ها و بیماری های موجود در بیمارستان و اتاق عمل جلوگیری و یا از انتقال آلودگی از پزشک به بیمار جلوگیری می کند. از ویژگی دیگر برخی گان های جراحی می توان به ضد آب بودن آن ها اشاره کرد و شاید در نگاه اول فقط یک پارچه ساده به نظر برسد اما جنس پارچه های به کار رفته در گان بند دار درجه یک، پنبه و پلی استر بوده و به عنوان بهترین جنس به کار رفته در گان می باشد.

کاربرد های متنوع گان بنددار

کاربرد های متنوع گان بنددار گان بنددار بیمارستانی همانطور که در مطالب بالا ذکر شد دارای ویژگی های خاصی می باشد و در دو نوع یک بار مصرف و چند بار مصرف موجود می باشند و قابلیت استریل شدن را دارند. اما این گان چه کاربردهایی دارد؟ در ادامه به بیان کاربردهای گان بنددار اشاره خواهد شد.

گان بند دار بیشتر مصرف پزشکی داشته و در بیمارستان ها و اتاق های عمل مورد استفاده قرار می گیرد که با وجود شرایط سختی که به وجود آمده یعنی وجود ویروس کرونا باعث شده تا تمامی کادر درمان در بیمارستان ها از این‌ نوع گان ها و یا گان های مشابه جهت جلوگیری و حفاظت خود در مقابل این ویروس استفاده کنند تا از بیماران دیگر و یا محیط بیمارستانی مبتلا به این ویروس نشوند چرا که محیطی آلوده بوده و ریسک‌پذیری بالایی دارد.

از مصارف و کاربردهای دیگر گان بند دار می توان به استفاده از آن در درمانگاه ها و مطب های دندان پزشکی و اتاق های جراحی اشاره کرد و به طور کلی می توان گفت بیشترین کاربرد گان در این است که از کادر درمان و پزشکان محافظت کرده تا نه ویروسی به آن ها هجوم پیدا کند و نه اگر خود پزشکان‌ دارای بیماری بودند به کسی انتقال دهند. علت این که گان ها کاملا از ناحیه پشت، پوشیده نبوده این است که برای پوشیدن این لباس باید ابتدا دست ها را داخل آستین ها کرده و دستکش های مخصوص را دست کرده و سپس بندهای دو طرف لباس گره داده می شود و علتش این است که دست آلوده نشود و تا ورود به اتاق جراحی هیچ گونه تماسی با محیط نداشته باشد.

قابلیت استریل شدن گان بنددار جراح

قابلیت استریل شدن گان بنددار جراح گان یکبار مصرف گانی است که با یکبار مصرف دیگر استفاده نمی شود و نکته ای که لازم‌است بیان شود این است که این گان ها از همان ابتدا ضدعفونی بوده و استریل شده هستند. نوع دیگر از گان ها چند بار قابلیت مصرف دارند و پس از هر بار استفاده می توان آن ها را شست و سپس ضدعفونی و استریل کرد که فرآیند ضدعفونی و استریل کردن گان جراحی چند بار مصرف، با محلول های خاص ویژه استریل پزشکی استفاده می شود و به طور کامل آلودگی و هر نوع میکروب را از این‌ نوع لباس ها دور می کند و می توان مانند بار اول که استفاده شده، مورد مصرف قرار داد. به طور کلی می توان گفت هر نوع تجهیزات پزشکی قابلیت استریل شدن را دارند حال فرقی نمی کند که تیغ با قیچی جراحی باشد و چه گان و دستکش جراحی که‌ در هر صورت با محلول های خاص استریل می شوند.

به طور کلی و‌با عنوان جمع بندی می توان گفت گان بنددار جراح استریل یک‌بار مصرف نیاز به استریل شدن دوباره ندارد و نوع چند بار مصرفش بعد از هر بار بیرون آمدن از اتاق عمل و یا پایان کار، استریل و شست و شو می شود چرا که جنس خوبی داشته و بعد از شستن بافت آن بهم نخواهد خورد اما نوع ساده و‌یکبار مصرف گان جنس چندان خوبی نداشته و همانطور که از نامش پیداست تنها یکبار قابلیت مصرف دارد و برای دفعات بعد به هیچ عنوان قابل استفاده نخواهد بود چرا که استریل نیز نمی شوند.

مرجع فروش گان بنددار جراح شلوار واژینال 

مرجع فروش گان بنددار جراح شلوار واژینال  مرجع فروش گان بنددار جراح شلوار واژینال، نمایندگی ها و شرکت های معتبر لوازم پزشکی و بهداشتی می باشند همچنین فروشگاه های فروش محصولات پزشکی و لوازم مربوط به آن، می توانند گزینه مناسبی جهت خرید این‌ نوع گان ها باشد و با اطمینان خاطر و قیمت مناسب و کیفیت بالا این محصول را خریداری و با رضایت خاطر مصرف نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما