عرضه مستقیم پک جراحی جنرال

پک جراحی جنرال و دستگاه فشار خون امرون m3 با کیفیت فوق العاده بالا در سراسر نقاط ایران عرضه می‌ شود که اکثر تولید کنندگان در نظر دارند تا عرضه مستقیم پک جنرال جراحی را انجام دهند. با عرضه مستقیم این پک ها تمامی واسطه هایی که موجب افزایش بی رویه قیمت این محصول، حذف می‌ گردند. امروزه نیز برای عرضه مستقیم انواع پک های جراحی از بستر اینترنت کمک گرفته می شود که در این روش، عرضه این محصول با سرعت بیشتری انجام می شود.

عرضه مستقیم پک جراحی جنرال

نکاتی در خصوص پک جراحی استریل

نکاتی در خصوص پک جراحی استریل پک جراحی استریل در واقع یک سری از اقلام و تکه های پارچه ای است که در اتاق عمل برای جراحی توسط پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد که هر یک از اقلام این پک کارایی مختلفی دارند و در بسته بندی های مخصوص استریل شده قرار می گیرند.

یکی از اقوام مورد استفاده در پک جراحی استریل، شان های ترولی هستند که این شان ها دارای ابعاد ۱۶۰ تا ۲۰۰ سانتیمتر می‌ باشند که بر روی میز جلوی جراح پهن می‌ شوند و سایر تجهیزات جراحی بر روی آن چیده می شود.

شان پرفوره نیز یکی دیگر از انواع اقلام های جراحی استیل است که در وسط آن یک سوراخ تعبیه شده است که بر روی مریض چهن می کنند و قسمت سوراخ شده همان قسمتی است که تحت عمل قرار گرفته می شود.

در پک های جراحی استریل دو عدد گان جراح و دستگاه فشار خون امرون در نظر گرفته می‌ شود و علاوه بر دو عدد گان نیز یک حوله مخصوص دست برای خشک کردن دست جراح در نظر گرفته می‌ شود که این حوله نیز از جنس ویسکوز تهیه شده و به صورت یکبار مصرف تولید شده است که درصد جذب رطوبت آن بالا است و به راحتی جراح می‌ تواند با استفاده از این حوله بدون آلوده شدن، اقدام به خشک کردن دست خود کند.

هنگامی که تولید کنندگان تمامی اقلام جراحی را داخل پارچه اصلی پیچیدند، باید آن را کاملا آنتی باکتریال و استریل کنند که اکثر این پک ها با استفاده از گاز اتیلن اکساید استریل می شود.

مراکز تولید انواع پک جراحی جنرال

مراکز تولید انواع پک جراحی جنرال تولید پک جراحی توسط برند های مختلفی که در حوزه تولید محصولات پزشکی فعال هستند انجام می شود. پک جراحی جنرال یکی از بهترین پک های جراحی ایرانی است که توسط برند جرنال تولید شده و در سطح کشور در حجم انبوه عرضه می‌ شود.

مراکز تولید انواع پک جراحی برای تولید این پک ها از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده می‌ کنند و همواره در نظر دارند در مرحله آخر تولید این محصولات، آن ها را به طور کامل استریل و ضد عفونی کنند. آخرین مرحله جزو مهم ترین مراحل تولید انواع پک جراحی جنرال می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما