عرضه لباس بیمارستانی بستری کودکان

لباس های بیمارستانی مثل لباس بیمار پارچه ای از جمله لباس ها و پوشش هایی هستند که باید در انتخاب آن ها دقت کرد و برای هر کدام از بیمارها لباس خاص خودشان را خریداری کرد.

لباس بیمارستانی کودکان یکی از انواع مدل های پوشش بیماران است که در سایز های کوچک و با طراحی ها و رنگ های متنوع مناسب کودکان تولید می شود‌.

شما می توانید برای خرید لباس بیمار گال به این سایت که به عرضه لباس بیمارستانی بستری کودکان می پردازد مراجعه کنید.

عرضه لباس بیمارستانی بستری کودکان

بهترین رنگبندی لباس بیمارستانی کودکان

بهترین رنگبندی لباس بیمارستانی کودکان از جمله بهترین رنگبندی لباس بیمارستانی کودکان به شکل موارد گفته شده در زیر می باشد:

  1. بهترین رنگ بندی برای لباس بیماران بستری شده ی دختر رنگ صورتی می باشد زیرا دختر بچه ها علاقه ی بسیار زیادی به این رنگ دارند و بهتر است که بر روی پارچه های آن هم طرح گل و یا شخصیت های کارتونی و انیمیشنی کشیده شده باشد زیرا باعث می شود که کودکان حس خوب و شادی داشته باشند.
  2. در زمینه ی لباس پسر بچه ها هم بهتر است که از رنگ آبی کم رنگ تا طیف پررنگ با طرح های مختلفی مانند توپ و یا ماشین و انیمیشن های مختلف استفاده شود.
  3. اگر بخواهیم برای هر دو جنس لباس یک رنگ تهیه کنیم بهتر است که رنگ آن سفید همراه با ترکیب رنگ های مختلف باشد و یا از چند مدل پارچه با رنگ های مختلف تهیه شود.
  4. در بعضی از بیمارستان ها رنگ لباس قسمت کودکان را به رنگ سبز کم رنگ انتخاب می کنند که با ربان های رنگ های مختلف تزئین شده است و زیبایی خاصی را به لباس می دهد.

خرید مستقیم لباس بیمارستانی طرح دار

خرید مستقیم لباس بیمارستانی طرح دار لباس بیمارستانی طرح دار به دلیل تنوع بسیار بالایی که دارد باعث می شود که فضای اتاق های یکدست سفید بیمارستان از حالت بی روحی و یکنواختی در بیاید و بیماران با پوشیدن آن ها احساس بهتری داشته باشند.

امروزه به دلیل بالا رفتن میزان تقاضا برای تهیه و خرید مستقیم لباس بیمارستانی طرح دار بر میزان تولیدات و نیز تعداد تولید کنندگان و کارخانه جات تولیدی این مدل لباس روز به روز افزوده می شود تا بتوانند پاسخ گوی نیاز بازار و خریداران باشند.

قیمت خرید لباس های طرح دار بیمارستانی به عوامل مختلفی ماند موارد و ویژگی های زیر بستگی دارد:

  1. جنس پارچه و الیافی که از آن تهیه شده اند.
  2. نوع طراحی و رنگ بندی و دوخت آن ها
  3. درجه کیفیت و مرغوبیت لباس
  4. مقاومت و ماندگاری آن
  5. رعایت نکات بهداشتی و استاندارد بودن اندازه ها و دوخت آن
  6. برند و مارک تولید کننده لباس
  7. مقدار و اندازه ی پارچه ای که در دوخت لباس استفاده شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما