صادر کننده گان جراح ضد آب

گان جراحی روپوشی است برای جراحی های بیمارستان ها و … که پشت آن کاملا باز است و و بسیار سیک و راحت است زیرا احتمال دارد که جراح ساعت ها در اتاق عمل و با همان لباس ها باشد و باید بتواند تا پایان عمل از ان گان استفاده کند . همان طور که می دانید گان جراح ضد آب از دو نوع یک بار مصرف و چند بار مصرف است. دستگاه فشار خون امرون m3 نیز در این سایت موجود می باشد.

گان یک بار مصرف : این نوع از گان ها سبک بوده و معمولا برای جراحی از این نوع گان استفاده می کنند زیرا برای جراحی راحت تر است ای گان ها همان طور که از اسمش پیداست یک بار مصرف است و بلافاصله بعد از استفاده دور انداخته می شود. نکته ی جالبی که در این گان ها وجود دارد این است که دارای تاریخ انقضا هستند. و بعد از آن نمی توان از آن ها استفاده کرد. تاریخ انقضای گان های یک بار مصرف دو هفته است و جراح اگر ببیند که بسته ی گان ها قبلا بازشده و یا پارگی دارد نباید از ان گان ها استفاده کرد .

گان چند بار مصرف: این گان بر خلاف گان یک بار مصرف از جنس پنبه هستند و پس از هر بار استفاده کاملا استریل شده و دوباره استفاده می شود. ولی توصیه می شود که بیش تر از گان یک بار مصرف استفاده کنیم زیرا به دلیل این که مواد اولیه ی آن از پنبه درست شده است و ممکن است که میکروب ها در بین تار و پود ان قرار بگیرند. ولی این گان ها که از پنبه تشکیل می شوند باعث می شوند تا هوا از آنها عبور کند و از عرق کردن جلو گیری شود.

صادر کننده گان جراح ضد آب

آشنایی با گان جراح ضد آب لمینت

آشنایی با گان جراح ضد آب لمینت گان جراح لمینت و دستگاه فشار خون امرون در جراحی هایی که با خونریزی و ترشحات زیاد است استفاده می شود. ای گان ها در قسمت جلویی خود از مواد ضد آب استفاده شده است.

برخی از ویژگی های این گان ها عبارت اند از : راحتی، قابلیت تنفس و مسایل تنفسی. این لباس ها در رنگ های متنوع به دلایلی مانند رنگ لباس اتاق عمل به رنگ های ابی و سبز و خاکستری است زیرا این رنگ ها چشم را خسته نمی کند و یا نگاه کردن به رنگ های ابی و سبز می تواند باعث تقویت دید جراح برای دیدن اشیای قرمز رنگ مانند خون است.

پخش گان جراح ضد آب به صورت مستقیم

پخش گان جراح ضد آب به صورت مستقیم پخش گان جراح ضد آب به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود. معمولا با عنوان های تجهیزات پزشکی در بازار ها یافت می شوند این گان ها باید با کیفیت و کاملا بهداشتی و با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان یا مراکز پزشکی برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما