صادرات بهترین لباس سرهم بیمارستانی

لباس سرهم بیمارستانی یکی از لباس هایی است که امروزه به دلیل شیوع بیماری کرونا در جهان استفاده های بیشماری پیدا کرده است و صادرات آن به سراسر نقاط جهان انجام می پذیرد. امروزه صادرات بهترین لباس سرهمی بیمارستانی به نقاط مختلفی از جهان مانند کشورهای خاورمیانه به خصوص کشورهای عراق و پاکستان انجام می شود و خریداران این محصول در سراسر نقاط جهان با توجه به کیفیت بالای لباس سرهمی ایرانی این محصول را می پسندند.

صادرات بهترین  لباس سرهم بیمارستانی

مشخصات کامل لباس سرهم بیمارستانی

مشخصات کامل  لباس سرهم بیمارستانی لباس سرهمی بیمارستانی امروزه در اتاق عمل و اتاق های مخصوص بیماری های کرونایی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای مشخصات خاصی است که آن را از سایر انواع لباس ها متمایز می سازد. از جمله مشخصات این محصول می توان به موارد زیر پرداخت:

  • جنس پارچه: در بسیاری از موارد برای درست کردن لباس سرهمی بیمارستانی از پارچه های استفاده می‌شود که معمولاً برای ماسک نیز استفاده می شود زیرا این پارچه ها مقاومت بسیار خوبی در برابر ورود و نفوذ میکروب ها دارند و در برابر بسیاری از بیماری های عفونی کاملا مقاوم هستند.
  • رنگ: لباس سرهمی بیمارستانی معمولاً در رنگ سفید و آبی به دست مصرف کنندگان می رسد در اکثر موارد رنگ موجود بر روی لباسها رنگ آبی آسمانی و بسیار کمرنگ است تا در صورت کثیف شدن به راحت کثیفی روی آن نمایان شود و افراد بتوانند آن را عوض کنند.
  • ضخامت: ضخامت این نوع پارچه ها کمی از ضخامت یک ماسک بیشتر است. به صورت کلی برای تولید این لباس ها معمولاً از پارچه هایی با قطر ۱۰ میلی متر به بالا استفاده می شود.
  • سایز: این لباس بیمارستانی یکبار مصرف کاملاً تک سایز است و استفاده از آن برای افراد تا سایز ۵۰ امکان پذیر است.

مدل های جدید لباس سرهم بیمارستانی

مدل های جدید  لباس سرهم بیمارستانی امروزه مدل های مختلفی از لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار موجود است که به صورت کلی در این رابطه به دو مدل کلی این محصول می پردازیم:

  1. لباس بند جلو: استفاده از این لباسها به خریداران این امکان را می‌دهد که هنگام تنگ کردن لباس بتوانند بند آن را خودشان ببندند استفاده از این لباس در بین بیمارستان ها از اهمیت کمتری برخوردار است و افراد کمتری از آن استفاده می کنند.
  2. لباس بند عقب: در اکثر موارد در بیمارستانهای مختلف از این نوع لباس استفاده می شود. این لباس همانطور که از نامش پیداست به نوعی از لباس گفته می‌شود که دارای دو بند است که در عقب لباس به یکدیگر وابسته می شوند و در بعضی از موارد ممکن است تعداد واحد ها بیشتر باشد تا پوشیدن و یا در آوردن لباس برای افراد راحت تر شود. لباس های که دارای بند در عقب هستند معمولاً در قسمت مچ دست خود دارای کش هستند که لباس کمک می کند در قسمت آستین به راحتی جمع نشود و دست افراد را محفوظ نگه دارد.

فروش انواع لباس سرهم بیمارستانی

فروش انواع  لباس سرهم بیمارستانی امروزه فروش لباس بیمارستانی در انواع مختلف و رنگهای متفاوتی انجام می شود و خریداران این محصول می توانند با توجه به نیاز به مجموعه خود انواع متفاوت محصول را بصورت عمده و یا جزئی خریداری نماید و در قسمت های مختلف بیمارستان به خصوص بخش های عفونی مورد استفاده قرار دهند.

خرید لباس سرهمی بیمارستانی در انواع متفاوت و باعث صورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد به همین دلیل اگر مراکز و مجموعه های درمانی امکان مراجعه حضوری برای خرید محصول مورد نیاز خود را ندارند می‌توانند از طریق روش‌های غیر حضوری نیز محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند و یکی از مزایای استفاده از این نوع خرید این است که می توانید در ابتدا تعداد کمی لباس خرید و بعد از رضایت کامل از کیفیت آنها تعداد بیشتری را خریداری نمایید.

فروش لباس بیمارستانی در سایت ما بهترین کیفیت و قیمت ممکن انجام می شود برای این منظور کافیست با چند کلیک ساده محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما