صادرات انواع لباس بیمار زنانه

لباس بیمارستانی در دو دسته یکبار مصرف و چند بار مصرف تقسیم بندی می شوند .امروزه به دلیل جلوگیری از انتقال ویروس ها و باکتری ها سعی می شود تا از لباس بیمارستانی یکبار مصرف استفاده شود . لباس های بیمارستانی معمولاً در یک بسته بندی برای بانوان ارائه می‌شود.

در ایران لباس بیمار زنانه با کشورهای دیگر فرق دارد ، زیرا که ما کشوری اسلامی هستیم و در راستای طرح عفاف و حجاب لباس زنان در بخش های بیمارستانی نیز متفاوت از دیگر کشورها است .نوع و رنگ لباس بیمارستانی در روحیه بیمار تاثیر بسزایی دارد. جنس پارچه نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که با آن باید توجه شود . زیرا لباس با پوست و حتی زخم های بیمار به طور مستقیم در تماس است و نباید باعث ایجاد حساسیت های پوستی و یا اگزما شود.

صادرات انواع لباس بیمار زنانه

3 نکته در مورد لباس یکبار مصرف بیمارستانی

3 نکته در مورد لباس یکبار مصرف بیمارستانی

لباس یکبار مصرف بیمارستانی معمولاً در دو رنگ آبی و سبز تهیه می‌شود .رنگ آبی احساس سرما و انقباض را برای فرد بیمار به همراه دارد، بنابراین برای درمان تب و التهاب‌های پوستی به عنوان عاملی که بازدارنده است و باعث آرامش بیمار می شود مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ سبز نیز مایه آرامش درونی فرد می‌شود و از تب و رنگ پریدگی جلوگیری می کند اما نباید در بیماری‌هایی مانند سرطان به کار ببریم.

از مزایای استفاده از لباس یکبار مصرف بیمارستانی می‌توان به تمیزی و استریل بودن لباس ها و همچنین کاهش هزینه شستشوی لباس های پارچه ای قدیمی اشاره کرد. همچنین لباسهای یکبار مصرف بعد از استفاده یک بار سوزانده می‌شود و این باعث می‌شود تا بیماری های باکتریایی و ویروسی به دیگران منتقل نشود. این لباس ها ارزان و مقرون به صرفه برای بیمارستانها است.

خرید عمده لباس برای بیماران بیمارستانی مستقیم از درب تولیدی های سراسر کشور انجام می شود .ویژگی لباس بیمار بانوان علاوه بر موارد فوق باید طراحی مناسب داخل کشور را دارا باشد. پارچه‌ استفاده شده برای لباس بیماران زن نباید بدن نما و نازک باشد. لطیف و راحت بودن لباس یکی دیگر از فاکتور هایی است که باید به آن توجه شود .جنس لباس مناسب برای قبل و بعد از عمل باشد. همچنین دوام و استقامت بالا را دارا باشد.علاوه بر لباسهای یکبار مصرف که برای بیمار استفاده می‌شود، از پارچه‌های تترون و ترگال نیز برای لباس بیماران استفاده می‌شود.

بازار فروش انواع لباس بیمار زنانه

بازار فروش انواع لباس بیمار زنانه

فروش لباس بیمار معمولاً در خود بیمارستانها و در قسمت داروخانه انجام میشود .بر اساس مکانی که بیمار می خواهد در آن بستری شود، رنگ لباس را به او می‌دهند؛ البته فروش لباس بیمار زنانه همانطور که پیشتر نیز گفتیم به صورت یک لباس بلند، یک شلوار و یک عدد روسری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما