شرکت تولید گان استریل جراح

شرکت های زیادی با برند های متعدد در زمینه تولید گان استریل جراح به صورت تخصصی و دارا بودن مهر وزارت بهداشت مشغول به فعالیت هستند. این شرکت ها انواع گان استریل را در گرماژها و سایز های مختلفی با کیفیت و مرغوبیت بالا و در محیط کاملا بهداشتی و استریل تولید می کنند که به صورت عمده و خرده و با قیمت مناسبی عرضه می شود.

شرکت تولید گان استریل جراح

ویژگی های اصلی گان استریل جراح

ویژگی های اصلی گان استریل جراح گان استریل جراح، لباس پشت بازی می باشد که توسط جراحان اتاق عمل پوشیده می شود و از نظر بهداشتی کاملا استریل است. گان جراحی در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید می گردد که نوع یکبار مصرف آن از پارچه اسپان باند می باشد که فرآیند استریل آن توسط اتیلن اکساید یا گاما انجام می شود.

جنس پارچه گان استریل جراح چند بار مصرف، پنبه یا ویسکوز است و توسط بخار استریلیزه می شود. ویژگی این نوع گان این است که قابل شستشو می باشد و برای هر جراحی استریل می گردد. یکی از ویژگی های گان استریل جراح، قابلیت استریل شدن چند باره است.

ویژگی خوب گان چند بار مصرف استریل این است که بر اثر برخورد با مواد شیمیایی دچار تغییر رنگ نمی گردد؛ زیرا پارچه آن ها ضد آب ژاول می باشد. گان جراح از نظر رنگ با دیگر لباس ها تفاوت دارد و به صورت آبی و سبز تولید می شود. علت انتخاب این رنگ ها، افزایش قابلیت دید جراح نسبت به رنگ قرمز است از طرفی مانع خسته شدن چشم پزشک می گردد.

از دیگر ویژگی های گان استریل جراح، می توان سبک و راحت بودن آن را نام برد از این رو سبب می شود جراح در حین عمل اذیت نشود. جنس پنبه این نوع گان هوا را به راحتی به جریان می اندازد بنابراین از تعریق بدن جراح جلوگیری می کند. این لباس ها به دلیل استریل بودن مانع ورود سایر میکروب ها و عفونت ها به بدن پزشک می شود بنابراین برای ایمنی جراح لازم می باشد.

فروشگاه انواع گان استریل جراح

فروشگاه انواع گان استریل جراح امروزه بسیاری از تولیدی های لباس بیمارستانی که مجوز بهداشت دارند و هم چنین اکثر داروخانه ها انواع گان استریل جراح را ارائه می دهند. هم چنین فروشگاه گان استریل اینترنتی نیز در زمینه توزیع و پخش انواع گان در بهترین کیفیت و به صورت کاملا استاندارد فعالیت دارند.

این فروشگاه ها برای هر نوع عملی و در هر سایزی گان استریل ارائه می دهند که در صورت خرید عمده که بیشتر توسط بیمارستان ها صورت می گیرد، قیمت ها نسبت به خرید جزئی کاهش می یابد. فروشگاه های اینترنتی انواع سفارشات گان استریل را در حجم های بالا می پذیرند و در کمترین زمان ممکن به دست خریدار می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما