شرکت تولیدی لباس یکبار مصرف استریل

برای تولید لباس های یکبار مصرف از پارچه اسپان باند استفاده می کنند و موادی اولیه ای که برای تولید این پارچه استفاده می شود از پتروشیمی های داخل کشور با ارزان ترین قیمت تهیه می شود و همین باعث شده شرکت تولیدی لباس یکبار مصرف استریل بتواند با هزینه کمتری پارچه اسپان باند را خریداری کند و محصول را با قیمت ارزان و حجم بالای تولید و روانه بازار ها کند. لباس یکبار مصرف استریل در مکان های مختلفی به منظور رعایت بهداشت استفاده می شود.

شرکت تولیدی لباس یکبار مصرف استریل

مصارف مختلف لباس یکبار مصرف استریل

مصارف مختلف لباس یکبار مصرف استریل

مصارف مختلف لباس یکبار مصرف استریل شامل گزینه های زیر می شوند :

  • در اتاق عمل، بخش MRI، بخش سی تی اسکن و بخش کولونوسکوپی مراکز درمانی استفاده می شود.
  • در کارخانه های تولید کننده مواد غذایی و بهداشتی کاربرد دارد. 

لباس های یکبار مصرفی که در اتاق جراحی استفاده می شوند شامل گان و شان می باشند گان همان لباس یکبار مصرفی می باشد که توسط پزشک پوشیده می شود و شان جراحی پارچه ای می باشد که روی بیمار انداخته می شود. این نمونه پوشاک های بیمارستانی بین 38 تا 50 گرم تولید می شوند و به دو وسیله پارچه اسپالنس و اسپان باند دوخته می گردند.

لباس های که در بخش های سی تی اسکن و ام آر آی استفاده می شوند دارای 38 گرماژ یا بالاتر می باشند. لباس های یکبار مصرف بیمارستانی در طرح های مختلفی مانند لباس سرهمی یکبار مصرف، لباس یکبار مصرف معمولی و… تولید می شوند.

این نوع پوشاک ها دارای دوخت محکمی می باشند به همین دلیل در هنگام پوشیدن درز های آن ها پاره نمی شوند و از نفوذ باکتری و انواع آلودگی ها به داخل دیگر لباس های که زیر آن ها پوشیده شده اند جلوگیری می کنند. 

برخی از نمونه های آن ها دارای سر آستین کش دار می باشند تا از ورود هر نوع ویروس و میکروبی پیشگیری شود. پشت این لباس ها بندی وجود دارد که شما بتوانید به راحتی آن ها را بپوشید و بیرون بیاورید.

توزیع انواع لباس یکبار مصرف استریل

توزیع انواع لباس یکبار مصرف استریل

توزیع انواع لباس یکبار مصرف استریل به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط کانال های توزیع مختلفی انجام می شود و انواع نمونه های این نوع پوشاک ها را با بالاترین کیفیت در دسترس مشتریان می گذارند که شامل موارد زیر می شوند :

  • شلوار یکبار مصرف
  • لباس یکبار مصرف ام آر آی
  • بلوز یکبار مصرف
  • کلاه یکبار مصرف
  • گان یکبار مصرف
  • آستینچه یکبار مصرف 
  • پیراهن یکبار مصرف 

انواع مختلف این نمونه پوشاک ها باعث شده در هنگام خرید لباس یکبار مصرف بتوانیم مطابق با نیاز خود آن ها را انتخاب کنیم. توزیع لباس یکبار مصرف در استان های فارس، ایلام، لرستان، همدان، خراسان رضوی و کرمانشاه انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما