سفارش لباس بیمارستانی طرح دار کودکان

لباس بیمارستانی کودکان و لباس بیمار گال از جنس تترون و ترگال است. این پارچه ها فاقد حساسیت بوده و برای پوست کودکان بسیار مناسب است. با توجه به روحیه کودکان و عدم سازگاری آن با محیط درمانی، لازم است تا از لباس هایی با رنگ و طرح های شاد برای پوشش آن ها استفاده شود.

شرکت های تولیدی دمپایی دیابتی  و البسه بیمارستانی، انواع لباس و وسایل بیمارستانی کودکان را از مواد اولیه مناسب تولید می کنند. بیمارستان ها و مراکز درمانی متناسب با نیاز خود به این تولید کنندگان، سفارش خود را اعلام می کنند.

سفارش لباس بیمارستانی طرح دار کودکان

مشخصات ست لباس بیمارستانی کودکان

مشخصات ست لباس بیمارستانی کودکان بیمارستان محیطی کاملا بهداشتی است و در صورت بستری و اقامت در این مکان لازم است تا از لباس های مخصوصی استفاده شود. این لباس ها، یکبار مصرف و یا چند بار مصرف هستند.

جنس لباس بیمار از پارچه های بدون حساسیت مانند تترون نخی و ترگال تهیه می شود. این پارچه ها تهویه خوبی داشته و خنک هستند. وزن پارچه که با واحد گرماژ بیان می شود برای لباس بیماران بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ گرم است.

کودکان هم مانند سایر افراد ممکن است نیاز به بستری در بیمارستان ها و مراکز درمانی داشته باشند. لباس بیمارستانی کودکان، لباسی راحتی است که از بلوز و شلوار تشکیل شده است . با توجه به نوع بیماری و اعمال جراحی صورت گرفته، ممکن است، لباس ها تغییراتی داشته باشند. کلاه، پیراهن های جلو بسته و با جلوباز که با بند بسته می شوند، نیز از جمله لباس های کودکان هستند.

کودکان دارای روحیه ای حساس هستند و طرز فکر متفاوتی با بزرگسالان دارند. ترس، اضطراب، افسردگی و برخی بیماری های روحی روانی ممکن است برای کودکان بستری در مراکز درمانی پیش آید؛ از این رو باید محیط آن ها، کاملا کودکانه، شاد و آرامش بخش باشد. لباس بستری کودکان، می تواند تاثیر مهمی در روحیه آن ها داشته باشد. بر همین اساس، لباس آن ها با بزرگسالان متفاوت است و سعی شده تا از پارچه هایی طرح دار و با رنگ های شاد، برای آن ها استفاده شود. لباس هایی راحت که مانع تحرک آن ها نشود و در آن احساس راحتی و آرامش کنند. این لباس ها باید سبک وزن و خنک باشند و بدن آن ها نیز نباید دیده شود.

فروش ویژه لباس بیمارستانی بیمار

فروش ویژه لباس بیمارستانی بیمار لباس بیمارستانی بیمار از ملزومات پرمصرف در بیمارستان هاست، از این رو بیمارستان ها و مراکز درمانی برای خرید آن ها به صورت عمده اقدام می کنند.

بیمارستان ها و برخی مراکز درمانی برای تامین البسه مورد نیاز خود، اقدام به برگزاری مناقصه می کنند. تا از این طریق با قیمت پایین تری نیاز خود را تامین کنند.

فروشگاه های اینترنتی هم از عرضه کنندگان البسه بیمارستانی هستند که محصولات خود را به صورت ویژه به مراکز درمانی عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما