خرید گان چند بار مصرف اسپان باند

گان چند بار مصرف از جمله لباس های اتاق عمل است که قابلیت چند بار استریل را داشته است و نقش مهمی در عدم انتقال باکتری ها و انواع عفونت ها و سلامتی پزشک دارد و بسته به نوع عمل در مدل های مختلفی وارد بازار می شود، به دلیل استفاده های فراوانی که دارد خرید و فروش آن نیز در بازار بسیار بالا بوده است.

خرید گان چند بار مصرف اسپان باند

بهترین گان چند بار مصرف ضخیم

بهترین گان چند بار مصرف ضخیم بهترین گان چند بار مصرف ضخیم از جنس پنبه و ویسکوز و پلی استر بوده و کیفیت منحصر به فردی دارد که در نوع غیر استریل و در نوع با قابلیت چند بار استریل وارد بازار می شود که نوع با قابلیت چند بار استریل را می توان بعد از هر بار شستشو استریل نمود تا مصرف کننده را در برابر عفونت، میکروب و ویروس ها محافظت کند.

گان چند بار مصرف از جمله لباس پزشک جراح است که از او در برابر عفونت ها محافظت می کند، گان های جراحی به دلیل جنس خوبی که دارد از تنفس خوبی برخوردار بوده و پزشک در آن راحت بوده و دچار عرق نمی شود، رنگ های آن نیز سبز، آبی و خاکستری است تا باعث تقویت بینایی جراح شود و چشمان او دچار خستگی نشود.

گان جراحی استریل و غیر استریل آن دارای رنگ های مختلفی می باشد که رنگ آن ها ضد آب ژاول بوده که در برابر مواد شوینده مقاوم می باشد، این لباس در سایز، مدل و رنگ های متنوعی ارائه می شود که نوع آن بر اساس عملی که قرار است انجام شود انتخاب خواهد شد.

بازار فروش گان قابل شستشو جراحی

بازار فروش گان قابل شستشو جراحی بازار فروش گان قابل شستشو جراحی بسیار داغ بوده و خریداران زیادی دارد چون این لباس استفاده های فراوانی در اتاق عمل دارد و رنگ ها، مدل ها و سایزهای مختلفی از آن در معرض فروش قرار می گیرد.

گان اسپان باند جراحی دارای وزن سبکی بوده و به دلیل عدم وجود تار و پود در آن و یا بافت فشرده ای که دارد میکروب ها در آن نمی تواند تجمع پیدا کند و از دیگر ویژگی مثبت آن نیز راحتی بالای آنها می باشد، گان ها اکثرا استریل شده است و محافظت کننده پزشک جراح از میکروب ها و عفونت ها می باشد.

گان جراحی از جمله لباس های پشت باز است که در یک تکه و دو تکه می باشد و آستین کش دار و قد بلند آن نیز از دیگر مشخصات آن ها می باشد، از ویژگی پارچه های این لباس ها عدم ایجاد غبار، بدون پرز و کرک، عدم سمیت، عدم ایجاد حساسیت و سازگاری با بدن، مقاومت در برابر میکروارگانیسم ها و رشد باکتری ها، راحتی در پوشش، عدم ایجاد الکتریسیته ساکن و … است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما