خرید گان جراح یکبار مصرف قد 100

گان جراحی که در زبان عامه به لباس اتاق عمل معروف است، لباسی استریل است و برای هرکسی که بخواهد وارد اتاق عمل شود ضروری است. گان های جراحی انواع مختلفی دارند از جمله گان جراح یکبار مصرف و گان جراحی چند بار مصرف. 

شما می توانید انواع گان جراح یکبار مصرف مورد نیاز خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از تولیدی بازرگانی پزشک دوز سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. 

خرید گان جراح یکبار مصرف قد 100

معرفی گان جراح sms یکبار مصرف

 معرفی گان جراح sms یکبار مصرف گان جراح sms یکبار مصرف  که در اتاق عمل ها مورد استفاده قرار می گیرند برای پزشکها و پرستار ها متفاوت می باشند، گان های یکبار مصرف را معمولا کادر اتاق عمل می پوشند که جنس این نوع گان های چند بار مصرف معمولا تترون است و به رنگهای آبی یا سبز تهیه می شوند. 

گان های یکبار مصرف را معمولا از مواد اولیه مرغوب تهیه می کنند تا در برخورد با مواد ضدعفونی کننده و یا آب ژاول رنگشان ثابت بماند و آسیبی به بافتشان وارد نشود. 

از دیگر ویژگی های گانهای  تولید شده در گروه بازرگانی پزشک دوز می توان به وزن سبک آنها اشاره کرد که هنگام پوشیدن و استفاده از آن در اتاق عمل هیچ گونه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند علاوه بر آن دارای تنفس هوازی نیز می باشد و شما میتوانید بدون هیچ نگرانی از این گان ها استفاده کنید. 

گان های sms در محیطی کاملا استریل و به شکل استانداردی طراحی شده اند و در ساخت آنها از الیاف طبیعی استفاده شده است که هیچ گونه آلرژی و حساسیتی ایجاد نمی کند. 

در این نوع گان ها از الیاف پلی استر و تترون استفاده شده است، آستر درونی این گان از تعرق جلوگیری می کند و حس بهتری را به شما می دهد.

در هنگام خرید گان یکبار مصرف جراحی به رنگ، جنس، سایز، قیمت، نوع دوخت، مواد اولیه بکار رفته، استریل بودن و مقاومت لباس در برابر مواد ضد عفونی کننده دقت کنید. 

مرکز پخش انواع گان استریل

مرکز پخش انواع گان استریل فروش گان جراحی استریل  به دو شکل حضوری و اینترنتی صورت می گیرد. امروزه با رشد تکنولوژی و فناوری، ایجاد شبکه جهانی و ظهور اینترنت بازارها و فروشگاه های اینترنتی بسیاری به وجود آمدند تا محصول باکیفیت خود را به دست مصرف کننده برسانند. 

این شرکتها در تلاش اند تا با حذف کردن واسطه ها محصول با کیفیت خود را با قیمت مناسب به مشتری ارائه دهند. شما می توانید انواع گان استریل و گان جراح قد 100 مورد نظر خود را از تولیدی بازرگانی پزشک دوز سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما