خرید گان جراحی رنگی ارزان با الیاف ضد حساسیت

گان جراحی پوششی لازم حین انجام عمل جراحی می باشد. برای چگونگی خرید گان جراحی ضد حساسیت رنگی ارزان تا آخر متن با ما باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید گان جراحی رنگی ارزان با الیاف ضد حساسیت

گان جراحی رنگی

همان طور که در بالا اشاره شد گان های جراحی قابل استفاده در حین انجام عمل های جراحی در اتاق عمل می باشند، آن ها معمولاً به صورت رنگی و به رنگ های آبی، سبز، سفید و غیره موجود هستند و تنوع رنگی این کالا ها سبب می گردد تا حین انجام عمل‌ های جراحی دید چشم پزشکان و دیگر پرسنل اتاق عمل نسبت به رنگ قرمز خون تقویت شود.

آن ها معمولاً در کارخانه های صنعتی و با به کارگیری پارچه های مورد نظر این کالا ها تولید می گردند و معمولا فاقد تار و پود بوده و به همین دلیل هیچ گونه جایی برای قرار گرفتن انواع ویروس ها میکروب ها وجود ندارد بنابراین به عنوان کالا هایی کاملا بهداشتی شناخته می شوند.

آن ها معمولاً به صورت یکبار مصرف تولید می گردند که همین امر به خوبی بهداشتی بودن کالا ها را نشان می‌ دهد، چرا که فقط یک بار قابل استفاده می باشند.

از مزیت های منحصر به فرد این کالا ها این است که دارای وزنی بسیار سبک بوده و به همین دلیل حین استفاده از آن ها هیچ گونه مشکلی به وجود نمی آید و راحتی خاصی را به افراد هدیه می بخشد.

استفاده از این کالا ها به منظور های مختلف به کار گرفته می‌ شود و معمولاً آن ها با توجه به این که کالا هایی کاملاً بهداشتی هستند منتشر کننده هیچ گونه بیماری در اتاق عمل نمی باشند و هم چنین استفاده از آن ها سبب می گردد تا لباس های افراد نیز دچار آلودگی نگردند.

گان های جراحی ضد حساسیت معمولاً به صورت یک تکه ای و بلند تا بالای پا ها تولید می گردند و هم چنین به صورت آستین دار هستند که مچ آستین آن ها به صورت کشدار بوده و همین امر سبب می گردد که حین انجام عمل‌ های جراحی جلوی دست پزشکان را نگیرد و هیچ گونه مزاحمتی را ایجاد نمی نماید.

آن ها از قسمت جلو کاملاً بسته بوده و قسمت پشت آن ها احتمال دارد که آزاد و باز باشد و با استفاده از چند عدد بند به راحتی می توان آن ها را از پشت گره زد و محکم نمود.

خرید گان جراحی رنگی ارزان با الیاف ضد حساسیت

گان جراحی استریل

گان های جراحی ضد حساسیت انواع مختلف دارند که از مهم ترین آن ها می‌ توان به گان های جراحی استریل اشاره نمود، این گان ها همان طور که از اسمشان پیداست کاملاً استریلیزه شده اند و بنابراین کاملاً بهداشتی بوده و استفاده از آن ها در اتاق عمل جراحی هیچ گونه میکروب یا ویروسی را منتشر نخواهند کرد.

آن ها معمولاً پس از تولید در مکانی فوق بهداشتی در روکش هایی از جنس نایلون های بهداشتی و مقاوم بسته بندی می گردند و سپس در اختیار مصرف کننده ها قرار می گیرند، این روکش ها بسیار مهم بوده و سبب می گردند تا حین جابجایی های مختلف از گان ها محافظت نموده و از نشستن هر گونه ویروسی بر روی آن ها پیشگیری می نماید.

آن ها علاوه بر این که به صورت استرلیزه تولید می گردند به صورت ضد حساسیت نیز می باشند و به همین دلیل استفاده از آن ها هیچ گونه حساسیتی برای پوست و دستگاه تنفسی انسان ایجاد نمی نماید.

نوع استریلیزه این کالا ها علاوه بر این که یکبار مصرف بوده به صورت چند بار مصرف نیز شناخته می شوند و از هر عدد گان جراحی استریل به راحتی می توان چند بار استفاده نمود، زیرا کاملاً بهداشتی هستند و هم چنین به عنوان کالا هایی کاملا به صرفه شناخته می‌ شوند و نقش زیادی در اقتصاد کشور می گذارد، بنابراین گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در انواع مراکز بهداشت و بیمارستان ها می باشند.

آن ها معمولاً به صورت کوتاه و بلند تولید می گردند و قابل استفاده برای خانم ها و آقایان می باشند، گان های جراحی ضد حساسیت معمولاً علاوه بر پوشش ها به ماسک، دستکش و کلاه نیز مجهز می باشند که استفاده از همه آن ها نیز در اتاق کاربرد دارند و به صورت کاملا استریلیزه تولید می گردند و هیچ گونه حساسیتی را نیز برای مصرف کننده ها ایجاد نمی‌ کند.

الیاف های به کار رفته در ساخت این کالا ها از نوع اصلی و درجه یک می باشد و به همین دلیل از بافتی بسیار با کیفیت برخوردار می باشند و به همین دلیل حین استفاده از آن ها و مقداری کشیدن دچار پارگی و سوراخ شدن نمی گردند و هم چنین با شستشو نیز انواع آلودگی ها را می توان از روی آن ها پاک نمود و حین شستشو نیز آسیبی به الیاف آن ها وارد نمی گردد.

استفاده از این کالا ها در مراکز بهداشت و حتی بیمارستان ها بسیار کاربردی بوده و همه روزه مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین تولید کنندگان مداوم باید تولید این کالا ها را انجام دهند تا نیاز کشور به این کالا ها به خوبی تامین نمایند.

برای خرید این کالا ها با قیمت ارزان تر راه های زیادی وجود دارد اما در مراکز بهداشتی نظیر بیمارستان ها که استفاده از این کالا ها به وفور و همه روزه انجام می گیرد، خریداری آن ها را با حجم عمده انجام می دهند و آن ها باید به کارخانه های تولید کننده آن ها مراجعه نمایند و درخواست خود را سفارش دهند و در حجم های انبوه آن ها را خریداری کنند.

در این روش پای هیچ گونه واسطه ای در میان نمی باشد و ارتباطی مستقیم بین تولید کننده و خریدار به وجود می آید و سبب کاهش قیمت ها می گردد.

از روش های دیگر می توان به خرید آن ها از فروشگاه‌ های آنلاین اشاره نمود که خریدی بسیار به صرفه می باشد، زیرا آن ها ارائه کنند این کالا ها با بیشترین میزان کیفیت می باشند و هم چنین خرید از آن ها به کمک سایت های اینترنتی انجام می شود.

این سایت ها به عنوان پل ارتباطی عمل کرده و با حذف واسطه ها سبب کاهش قیمت ها می گردند و هم چنین خریدار لازم نیست که از منزل خارج شود بلکه فقط کافیست درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نماید و بدون اتلاف زمان آن را تحویل بگیرند، خرید های مجازی بستر مناسبی را برای یک خرید راحت فراهم می نمایند.

خرید گان جراحی رنگی ارزان با الیاف ضد حساسیت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما