خرید گان جراحی استریل قیمت مناسب با قابلیت تنفس بالا

از لوازم مورد نیاز برای اتاق عمل گان جراحی است که نمونه های استریل این محصول با قابلیت تنفس بالا کارایی بسیار زیادی در این بخش از بیمارستان دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید گان جراحی استریل قیمت مناسب با قابلیت تنفس بالا

گان جراحی استریل

برای انجام عملیات جراحی در اتاق عمل پزشک از پوشش عادی استفاده نمی کند بلکه از لباس مخصوص به نام گان جراحی استفاده کرده که به هنگام جراحی به کار می رود تا به این شکل از کثیف شدن لباس های زیر خود و انتشار عفونت در بیمارستان جلوگیری نماید.

این گان جراحی در نمونه های استریل آن دارای کاربردهای بسیار زیادی است و مورد استفاده جراح قرار می گیرد همچنین این گان جراحی انواع بسیار مختلفی دارد مثلاً نمونه پارچه های این محصول لزوما یکسان نیست و از انواع پارچه برای آن استفاده می شود.

نوع پارچه ای این گان پس از هر بار کاربرد شسته شده و در دستگاه اتوکلاو ضدعفونی می شود همچنین نمونه های یکبار مصرف این محصول در خط تولید بسته بندی شده تا برای استفاده به کار رود و در بیمارستان ها و اتاق عمل استفاده شود.

انواع مختلف پارچه ای این محصول از الیاف پنبه و پلی استر ساخته می شوند و به دلیل بیشتر بودن بودن الیاف پنبه در آن نسبت به عبور هوا مقاومت کمی از خود نشان می دهد بنابراین لباسی بسیار مناسب برای جلوگیری کردن از عرق است.

با پوشیدن این لباس جراح حین عملیات جراحی کمترین احساس ناراحتی را به لحاظ ایجاد عرق بر روی پوست خواهد داشت چون در کمترین زمان عرق توسط این لباس جذب خواهد شد.

گان جراحی روپوشی بلند است که اغلب به صورت آستین دار بوده و جنس های مختلف آن با هم متفاوت است به این معنی که انواع یکبار مصرف این محصول با نمونه هایی که دایمی هستند جنسی متفاوت دارند.

این محصول در نمونه های پارچه ای آن ضخامت زیادی نیز ندارد با این وجود از عبور عفونت و خون و استخوان جلوگیری می کند همچنین خاصیت الکترواستاتیک ندارد و گرد و غبار را به خود جذب می نماید.

نمونه‌های درجه یک این محصول بافت نرمی دارند و پوشیدن آنها باعث ایجاد قرمزی در پوست نخواهد شد و به عبارتی پوششی ضد آلرژی می باشد که برای پوست های حساس نیز مناسب است.

این لباس و پوشش جراحی به لحاظ سایزبندی فری سایز است اما در نمونه های پارچه ای به صورت سایزبندی نیز وجود دارند و به این شکل امکان تهیه نمونه های مختلف آن به لحاظ سایز وجود دارد.

از دیگر خصوصیات این گان وزن فوق العاده سبک آن است که پوشیدن آن احساس وزن زیاد و ناراحتی به جراح نمی دهد بنابراین کار کردن با این لباس ها به خصوص در عمل اتاق عمل بسیار راحت تر خواهد بود.

ویژگی خاص این گان جذب عرق بدن است چون مستقیم با پوست در تماس است و عرق را به خوبی جذب می کند که دلیل این مسئله نیز الیاف پنبه موجود در این محصول می باشد چون این الیاف قدرت جذب و رطوبت بسیار زیادی دارند.

گان های جراحی دارای استاندارد مشخصی هستند و نه تنها در داخل کشور از کاربرد زیادی برخوردارند بلکه در دیگر کشورها نیز ضرورت استفاده از آن کاملاً مشخص است و به این ترتیب این محصول کارایی بسیار زیادی در دیگر کشورها دارند.

این گان های جراحی در نمونه های پارچه ای دوخت محکمی دارند ولی در نمونه های یکبار مصرف دوخت آنها چندان قوی نیست و رنگ مورد استفاده در این گان ها اغلب سبز است البته رنگ سفید نیز تولید می شود که دلیل استفاده از این دو رنگ نشان دادن کثیفی بر روی آن است.

ویژگی این محصول خاص امکان شستشوی آن با انواع شوینده ها است و در اثر آن دچار پرز دهی نمی شود و به این ترتیب به ظاهر پارچه این لباس در اثر شستشو های مکرر دچار آسیب نخواهد شده و این امتیاز و ویژگی خاص این گان است.

این محصول وقتی که استریل باشد هیچ نوع آلودگی را با خود به اتاق عمل انتقال می دهد بنابراین حتماً این مسئله را در نظر داشته باشید که هر گونه وجود آلودگی در آن از بین رفته باشد و این تنها با استریل کردن ممکن است.

ثبات رنگ این گان تغییر نمی کند و خشک شدن آن در مقابل نور خورشید باعث کاهش کیفیت آن نخواهد شد همچنین پارچه آن کمترین میزان آبرفت را خواهد داشت و در نتیجه شستشو با آب دچار کاهش قد نمی شود.

کسانی که در زمینه تجارت انواع کالای پزشکی به بازارهای جهانی فعالیت می کنند با شناسایی تولید کننده این محصول در داخل کشور نیاز خود را تامین خواهد کرد تا به این شکل گان جراحی را در سایزها و رنگ های مختلف با قیمت مناسب تهیه و در بازارهای مختلف به فروش برسانند.

خرید گان جراحی استریل قیمت مناسب با قابلیت تنفس بالا

گان جراحی اسپان باند

یکی از پارچه هایی که برای دوخت انواع گان جراحی مورد استفاده قرار می گیرد اسپان باند است که از پارچه های بدون بافت بوده و معمولاً جنس آن از پلی استر است همچنین اسپان باند پارچه ای بسیار سبک است و اصلا در بدن احساس نمی شود.

پارچه اسپان باند به دلیل تهیه شدت از الیاف پلی استر باعث بروز حساسیت در پوست نخواهد شد و این امتیاز بزرگی برای این پارچه ارزان قیمت محسوب می‌شود که استفاده از آن را برای همه ممکن می سازد.

در ساختار این پارچه الیاف تار و پود وجود ندارند و به همین دلیل تشخیص این پارچه از انواع پارچه های دیگر بسیار راحت است در ضمن اسپان باند پارچه ای با پرش فوق العاده راحت بوده و تولیدی ها با استفاده از ابزارهای ساده و با داشتن الگوی مشخص این پارچه را به گان تبدیل می کنند.

گان جراحی اسپان باند در انواع استریل این محصول توسط خط ویژه آن تولید می شود و تولیدکنندگان در دستگاه اتوکلاو آن را ضد عفونی می کنند و در بسته بندی نایلونی این محصول را عرضه می نمایند.

نمونه های درجه یک گان جراحی اسپان باند کاملا عاری از باکتری و عامل بیماری است و به این شکل محصولی که در اختیار پزشک جراح قرار می گیرد با اطمینان در اتاق عمل استفاده می شود.

نمونه های درجه یک این گان به صورت اینترنتی عرضه می شوند و مشخصات انواع آنها در اینجا به نمایش در می آید تا خریداران عمده این محصول از طریق ارتباط با تولیدکننده نسبت به تهیه آن برای خود اقدام کرده و آن را در سراسر کشور تحویل بگیرند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما