خرید ویژه کاور کفش ضد آب اسپان باند

خرید ویژه کاور کفش ضد آب اسپان باند و دستگاه فشار خون گلامور سخنگو بازار داغ و پر رونقی دارد. کاور کفش همان نایلون های کش دار می باشند که روی کفش پوشیده می شوند. استفاده از این نمونه محصول بیمارستانی به خاطر جلوگیری از ورود گرد و خاک روی کفش ها به مراکز بیمارستانی می باشد.

خرید ویژه کاور کفش ضد آب اسپان باند

خصوصیات انواع کاور کفش بیمارستانی

خصوصیات انواع کاور کفش بیمارستانی

خصوصیات انواع کاور کفش بیمارستانی شامل گزینه های زیر می باشد:

  • دور تا دور کاور کفش بیمارستانی کش دارد که بتوان به راحتی روی کفش قرار بگیرند و بیرون نیایند.
  • این نمونه محصولات ابعاد مناسبی دارند به خاطر همین می توان برای کفش های پاشنه بلند از آن ها استفاده کرد.
  • در رنگ بندی های متنوعی تولید می شوند و شما می توانید مطابق با مکان مورد نظر از رنگ های مختلفی استفاده کنید.
  • این کاورها به هم پیوسته می باشند و به وسیله پرفراژ از هم جدا می شوند. به همین دلیل از هم ریختگی آن ها جلوگیری می شود.
  • از نایلون PE ساخته شده اند.
  • این نمونه محصولات دارای ضخامت 4 میکرونی می باشند.
  • در بسته بندی های 200 عددی تولید می شوند.

مرکز پخش کاور کفش ضد آب جراحی

مرکز پخش کاور کفش ضد آب جراحی

مرکز پخش کاور کفش ضد آب جراحی و دستگاه فشار خون بيورر توانسته بازار این محصولات را به چنگ بگیرند.  در اتاق عمل، بخش های سی سی یو، آی سی یو و دیگر مراکزی که حساس می باشند و به هیچ عنوان نباید ویروس و آلودگی به آن جا وارد شود از این محصولات استفاده می کنند.

این نمونه محصولات باید ضخیم می باشند. به همین دلیل در هنگام استفاده پاره نمی شوند. با کمک این کاور ها می توان برای پوشش دادن کفش، دمپایی ملاقات کننده ها و کادر درمانی استفاده کرد. این کاور ها چون دارای کش می باشند می توانند به راحتی روی کفش فیکس شوند تا از بیرون آمدن آن جلوگیری شود. این محصولات دارای جنس پلی اتیلن و پلاستیک می باشند. کاور کفش های بیمارستانی ضد آب، ضد مایعات و آنتی استاتیک می باشند. این محصولات در بیمارستان ها، صنایع دارویی و غذایی، آشپزخانه های صنعتی، مراکز کلین روم، مهد کودک ها و شرکت های دارویی استفاده می شوند.

استفاده از این نوع محصولات باعث می شود از ورود میکروب ها و ویروس ها جلوگیری شود. کاور کفش جراحی ضد ویروس و میکروب می باشد به خاطر همین می تواند از بیماری میکروبی جلوگیری کند. کاور کفش اسپان باند مطابق با استاندارد های روز دنیا انجام می شود. به همین دلیل کیفیت بالایی دارد. این محصولات دارای رنگ های متنوعی می باشند. که انتخاب آن ها بسته به مکانی که می خواهیم از آن ها استفاده کنیم متفاوت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما