خرید ویژه شان پرفوره پارچه ای

شان پرفوره یک وسیله استریل است که برای اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد که نوعی پارچه سوراخ دار می باشد که برای تمرکز بیشتر حین عمل جراحی کاربرد دارد. این محصول کار جراح را بسیار راحت تر می کند.

خرید ویژه شان پرفوره پارچه ای

منظور از شان پرفوره چیست؟

منظور از شان پرفوره چیست؟ همان طور که می دانید شان پرفوره پارچه ای وسیله ای استریل برای اتاق عمل است که از انواع مختلفی برخوردار است.

عمل جراحی نیاز به تمرکز بالایی دارد از این رو شان پرفوره علاوه بر اینکه تمرکز شخص را حین عمل جراحی بالا می برد، از پخش شدن خون در زمان جراحی نیز جلوگیری می نماید که این یک نکته بسیار مهم در استفاده از شان پرفوره پارچه ای می باشد.

استفاده از شان پرفوره استریل یک مزیت دیگری را نیز به همراه دارد که باعث کاهش احتمال عفونت جای عمل می شود و آلودگی اطراف زخم را به حداقل خود کاهش می دهد.

شان پرفوره پارچه ای دارای استحکام و دوام بالا و حفظ رنگ در زمان شست و شو می باشد که کارایی این شان را بیشتر و بهتر کرده است.

نکته مهم در استفاده از شان پرفوره این است که اگر قسمتی از شان از لبه میز پایین تر باشد را همیشه آلوده حساب می کنیم و اگر شانی کثیف یا پاره باشد دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد.

نماینده فروش انواع شان جراحی

نماینده فروش انواع شان جراحی ما با داشتن انواع شان جراحی با کیفیت و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان هستیم و با دانستن نقش این شان جراحی در زمان عمل پی به اهمیت آن برده و خوشبختانه توانسته ایم در این زمینه به موفقیت های بی شماری دست پیدا کنیم و علاوه بر تامین نیاز بازار داخل به صادرات نیز مبادرت ورزیم که همه این موفقیت ها را مدیون اعتماد شما عزیزان هستیم و خرسندیم که خریدارانی چون شما داریم.

و ما با داشتن تنوع شان جراحی توانسته ایم نیاز همه شما عزیزان را برطرف نموده و دست شما را در انتخاب شان جراحی مورد نیازتان باز گذاشته ایم.

انواع شان جراحی:

  1. شان ساده که برای پوشاندن قسمتی از بدن بیمار مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. حوله های جراحی که برای خشک کردن دست ها در زمان اسکراپ کاربرد دارد.
  3. شان بزرگ سوراخ دار برای زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که نیاز باشد فقط قسمتی از بدن بیمار را که قصد جراحی ان را داریم مشخص باشد و بقیه قسمت های بدن بیمار را بپوشاند.
  4. پوشش مایو همان طور که از اسمش مشخص است برای پوشاندن سینی مایو یا میز مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. شان مخصوص پاها که برای جراحی اندام تناسلی یا مقعد مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما