خرید ویژه شان ساده جراحی

خرید ویژه و به صرفه شان و گان جراحی و دستگاه فشار خون گلامور سخنگو از مرکز ما این امکان را به شما می دهد تا خریدی مطمئن از کیفیت محصول و هم چنین قیمت مناسب آن داشته باشید. به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان طرحی برای فروش ویژه برای بیمارستان ها و مراکز درمانی ارائه می دهیم تا شان ساده و گان هایی با کیفیت را به دست کادر درمان برسانیم.

خرید ویژه شان ساده جراحی

چند نوع شان بیمارستانی داریم؟

چند نوع شان بیمارستانی داریم؟ انواع شان بیمارستانی و دستگاه فشار خون بيورر شامل موارد زیر است که هر کدام را به طور مختصر به شرح آن می پردازیم.

شان ساده، شان مایو، شان مخصوص پا، شان بزرگ سوراخ دار.

شان ساده به شان هایی می گویند که از آن برای پوشاندن  لوازم جراحی در اتاق عمل و همچنین تخت های اتاق عمل  استفاده می شود همچنین از شان ساده برای پوشاندن قسمت هایی از بدن بیمار استفاده می شود که به آن شان ساده بیمار میگویند.

شان مایو برای پوشاندن میز مایویی یا سینی مایو مورد استفاده قرار می گیرد.

شان بزرگ سوراخ دار در اتاق عمل برای پوشاندن محیط و قسمتهای بدن استفاده می شود که در آن فقط محل جراحی بدون پوشاندن باقی می ماند

شانه مخصوص پا در موارد عمل های جراحی دستگاه تناسلی یا ادراری و هم چنین مقعدی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش بهترین شان ساده بیمار

فروش بهترین شان ساده بیمار شان جراحی یکی از وسایل پزشکی می باشد که از پارچه تهیه شده است

جنس این پارچه های به کار رفته در شان ها  بسته به نوع یکبار مصرف بودن آن یا چند بار مصرف بودن آن متفاوت است که اسپان باند و یا اسپان لیست  و یا پنبه ای بدون پرز  استفاده می شوند.

شان های پنبه ای قابلیت چند بار استریل شدن را دارند اما شان های اسپان باند و اسپان لیست فقط یک بار مصرف هستند و قابلیت استریل  چند باره را ندارد.

این شان ها کاربردشان در اتاق جراحی جدا کردن قسمت استریل(قسمت مورد نظر برای جراحی) از قسمت های غیر استریل در زمان عمل می باشد.

شان ها اغلب در رنگ های سبز و آبی می باشند چرا که این رنگ‌ها به پزشک و تیم جراحی این اجازه را میدهد تا خون را به راحتی تشخیص دهند و قسمت های داخلی به خوبی قابل مشاهده و تشخیص باشند.

به پاس تشکر و قدردانی کادر زحمت کش درمانی و پزشکان عزیز فروشی با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت بالا و بی نظیر را ارائه می دهیم تا شان و گان هایی که از اصولی ترین موارد مورد نیاز در اتاق های جراحی هستند به راحتی و سهولت در دسترس کادر درمانی قرار گیرد. پس برای خریدی عالی و با کیفیت به ما و تیم مان  اطمینان کنید تا بهترین نتیجه را ببینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما