خرید مستقیم گان شیردهی مخصوص بانوان

گان شیردهی مخصوص بانوان یکی از مهمترین لباس های بیمارستانی است چون نقش بسیار پر رنگی در جلوگیری از انتقال آلودگی و ایجاد عفونت دارد. این گان بعد از عمل زایمان مورد استفاده قرار می گیرد. گان یکبارمصرف شیردهی در قسمت سینه دارای چاک میباشد که به طور مرتب و منظمی دور دوزی شده است تا بیمار بتواند به راحتی به فرزند خود شیر دهد و در انجام عمل شیردهی با مشکلی مواجه نشود. در این سایت دستگاه فشار خون گلامور سخنگو با بهترین کیفیت نیز موجود است.

انواع گان : به‌طور کلی دو دسته گان شیردهی وجود دارد: یک بار مصرف و چندبار مصرف گان‌های چند بار مصرف معمولاً از جنس‌های پنبه، پلی استر، ویسکوز مخلوط آن‌ها می‌باشد. گان‌های یک بار مصرف معمولا از جنس اسپان میباشد.

خرید مستقیم گان شیردهی مخصوص بانوان

از خصوصیات گان شیردهی بیمارستانی چه می دانید؟

از خصوصیات گان شیردهی بیمارستانی چه می دانید؟

ویژگی های گان شیردهی بیمارستانی : 1.قابلیت حفاظتی. 2. راحتی. 3. قابلیت تنفس 4.قد گان : 120 سانتی متر 5.عرض گان : 160 سانتی متر 6.قد آستین : 40 سانتی متر 7.اندازه چاک جلو سینه : 35 سانتی متر 8.پشت گان باز میباشد 9.پوشش زيبايي 10.مقاومت در برابر رشد و تكثير ميكرو ارگانيسم‌ها 11.سازگاري با بدن و عدم ايجاد حساسيت 12.عدم ايجاد پرز و كرك و غبار مقاومت سايشي13. عدم ايجاد الكتريسته ساكن

پنبه بکار رفته در پارچه گان باعث می شود که هوا به خوبی از آن عبور نماید. و از عرق کردن بیمار جلوگیری به عمل می آورد در نتیجه موجب راحت بودن بیمار و آرامش او می گردد. پارچه گان شیردهی چون از مواد سلولزی و طبیعی تهیه می شود موجب می گردد ترشحات بیشتری را به خود جذب نماید، و با جذب نمودن ترشحات بوی بدی از خود تولید نمی کند و مشام بیمار و اطرافیان را اذیت نمی کند. گان شیردهی و دستگاه فشار خون بيورر به رنگ صورتی میباشد زیرا طبق نظر روان شناسان رنگ صورتی باعث شاداب شدن خانم ها و همچنین رفع خستگی آنان می گردد. گان مذکور نیازی به شست و شو ندارد زیرا به صورت یکبار مصرف تولید می شود. گان شیردهی یکبار مصرف در پیشگیری از انتقال عفونت بسیار تاثیرگذار می باشد. این لباس دارای ویژگی چند بار استریلیزاسیون می باشد به همین علت نیازی به سرمایه گذاری در دستگاه های استریلیزاسیون برای آن وجود ندارد. یکبار مصرف بودن آن بیمارستان را از تقبل کردن هزینه هایی همچون هزینه استفاده از برق، آب، مواد شوینده و شیمیایی که در فرایند شست و شو و استریل کردن مورد استفاده قرار می گیرند بی نیاز می کند همچنین نیازی نیست تا افرادی نیز برای این منظور ( شست و شو ) به کار گمارده شوند.

پخش کنندگان گان شیردهی مخصوص بانوان

پخش کنندگان گان شیردهی مخصوص بانوان پخش گان شیردهی مخصوص بانوان :

1. تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی آزما طب سهند

2. آریا طب

3. گاما طب آسیا [تهران]

4. مال‌کالا | بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی پزشکی، شیمیایی و آزمایشگاهی

5. سلامت طب فارسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما