خرید مستقیم کاور کفش پارچه ای جراحی

کاور کفش پارچه ای جراحی، نمونه ای از کاور های کفش بوده که به منظور ایجاد استریل در اتاق های عمل استفاده خواهد شد.

از این رو کاور های کفش جراحی، از نمونه محصولات پرمصرف می باشد که مصرف کنندگان می توانند، این نمونه از محصولات را به صورت مستقیم و با فیمت مناسب خریداری نمایند.

خرید مستقیم کاور کفش پارچه ای جراحی

مکان های پرمصرف انواع کاور کفش

مکان های پرمصرف انواع کاور کفش

کاور کفش از جمله محصولاتی بوده که به منظور پوشاندن سطح و کف کفش مورد استفاده قرار خواهد گرفت و کاربرد این محصول در راستای تامین بهداشت محیط بوده، به گونه ای که از ورود گرد و غبار و خاک به درون محیط های حساس مانند بیمارستان ها جلوگیری می نماید.

معمولا انواع کاور کفش، در دو نمونه یکبار مصرف و پارچه ای تولید می گردد. البته لازم به ذکر است که کاور های کفش یکبار مصرف را از جنس پلاستیک و  نایلون تولید نموده و کاور های کفش پارچه ای را از جنس پارچه اسپان باند تولید خواهند کرد که در این صورت دوام بیشتری خواهد داشت.

و اما این محصول را به منظور ایجاد شرایط استریل، می توان در مکان های زیادی استفاده نموده که در ادامه به شرح برخی از این موارد خواهیم پرداخت.

محیط های آزمایشگاهی:

در حقیقت محیط های آزمایشگاهی، از محیط های بسیار حساس به آلودگی و گرد و غبار می باشد. از این رو کاور های کفش یکبار مصرف، گزینه بسیار مناسبی بوده تا افراد با خود آلودگی را وارد محیط آزمایشگاه نکنند و حتی بهداشت این محیط به قدری مهم بوده که از هر کاور فقط باید یک بار استفاده نمود.

مراکز درمانی:

مراکز درمانی و اتاق عمل از جمله مکان هایی بوده که رعایت بهداشت محیط از الزامات ورود به آن خواهد بود. از این رو برای ورود به مکان های درمانی و اتاق عمل، لازم است تا از کاور کفش جراحی استفاده نموده تا در این راستا درصدی از شرایط استریل رعایت گردد.

اتاق های سرور:

در واقع اتاق های سرور، از دیگر مکان هایی بوده که باید از ورود گرد و غبار به داخل آن ها جلوگیری گردد. زیرا وجود گرد و غبار بر روی قطعاتی مانند فن و پردازنده ها، مانند عایق حرارتی عمل کرده و منجر به گرم شدن تجهیزات خواهد شد.

در نتیجه در عملکرد وسایل و اطلاعات داده ها اختلال ایجاد می گردد. از این رو برای ورود به اتاق سرور لازم است تا از کاور های مخصوص کفش استفاده کرده تا از ورود گرد و غبار به داخل محیط جلوگیری گردد.

قیمت فروش کاور کفش پارچه ای مقاوم

قیمت فروش کاور کفش پارچه ای مقاوم

کاور کفش پارچه ای مقاوم، از ملزومات بهداشتی بوده که در راستای استریل کردن محیط استفاده خواهد شد.

و اما قیمت کاور کفش پارچه ای مقاوم، به عوامل مختلفی چون کیفیت کاور کفش، مدل کاور، شرکت تولید کننده، نحوه فروش، هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی بستگی خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما