خرید مستقیم لباس سبز پرستاری جراحی

لباس پرستاری انواع مختلف و رنگ بندی های زیادی دارد اما رنگ سبز آن مرسوم تر است. لباس بیمارستانی برای همه پرسنل بیمارستان ضروری می باشد. شما می توانید انواع لباس سبز پرستاری مورد نیاز خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از تولیدی بازرگانی پزشک دوز سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. 

خرید مستقیم لباس سبز پرستاری جراحی

بهترین لباس پرستاری قابل شستشو

بهترین لباس پرستاری قابل شستشو لباس پرستاری معمولا به رنگهای سبز، سفید، آبی، خاکستری و یا سرمه ای دیده می شود  و این رنگ در پرستارهای مختلف متفاوت است، جنس لباس پرستاری قابل شست و شو نیز  معمولا پنبه یا تترون است. 

لباس سبز جراحی  را معمولا از مواد اولیه مرغوب تهیه می کنند تا در هنگام شست و شو با آب ژاول رنگشان ثابت بماند و بتوان برای دفعات بعدی از آنها استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های لباس کادر اتاق عمل تولید شده در گروه بازرگانی پزشک دوز می توان به وزن سبک آنها اشاره کرد که هنگام پوشیدن و استفاده از آن در اتاق عمل هیچ گونه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند علاوه بر آن دارای تنفس هوازی نیز می باشد و شما میتوانید بدون هیچ نگرانی از این لباسها استفاده کنید. 

لباس پرستاری در محیطی کاملا استریل و به شکل استانداردی طراحی شده اند و در ساخت آنها از الیاف طبیعی استفاده شده است که هیچ گونه آلرژی و حساسیتی ایجاد نمی کند. 

در این نوع لباس از الیاف پلی استر و تترون استفاده شده است که قابلت شست و شوی زیادی دارند و میتوان بدون ترس از تغییر رنگ و آسیب رسیدن به بافت آن در دفعات زیاد شست و شو دهید. 

در هنگام خرید لباس پرستاری به رنگ، جنس، سایز، قیمت، نوع دوخت، مواد اولیه بکار رفته، استریل بودن و مقاومت لباس در برابر مواد ضد عفونی کننده دقت کنید. 

از دیگر ویژگی های لباس اتاق عمل تولید شده در تولیدی بازرگانی پزشک دوز می توان به خوش دوخت بودن، بدن نما نبودن، شیک بودن، رنگ بندی جذاب و کامل داشتن و لطیف بودن اشاره داشت. 

مرکز فروش لباس سبز کادر اتاق عمل

مرکز فروش لباس سبز کادر اتاق عمل خرید لباس سبز کادر اتاق عمل بیمارستان  به دو شکل حضوری و اینترنتی صورت می گیرد. 

امروزه با رشد تکنولوژی و فناوری، ایجاد شبکه جهانی و ظهور اینترنت بازارها و فروشگاه های اینترنتی بسیاری به وجود آمدند تا محصول باکیفیت خود را به دست مصرف کننده برسانند. 

این شرکتها در تلاش اند تا با حذف کردن واسطه ها محصول با کیفیت خود را با قیمت مناسب به مشتری ارائه دهند. 

شما می توانید انواع لباس پرستاری مورد نظر خود را از تولیدی بازرگانی پزشک دوز سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما