خرید لباس بیمارستانی ایزوله در مشهد

جهت خرید لباس بیمارستانی مشهد بهتر است به سایت ما مراجعه نمایید تا بتوانید از محصولات با کیفیت ما خریداری نمایید. سایت ما ارائه دهنده انواع محصولات پزشکی نظیر لباس بیمارستانی می باشد که افراد می توانند از تنوع محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه خریداری نمایند و از خرید خود راضی باشند. شما می توانید قیمت تقریبی این محصول را از سایت ما بدست آورید.

خرید لباس بیمارستانی ایزوله در مشهد

ویژگی لباس اسپان باند بیمارستانی

ویژگی لباس اسپان باند بیمارستانی به طور کلی پارچه اسپان باند پارچه بسیار  پر مصرف و کاربردی در صنایع نساجی کشور ما می باشد این پارچه جزو پارچه هایی می باشد که دارای بافت نیست همچنین اسپان باند به سبب دارا بودن ویژگی های بسیار فوق‌العاده توانسته است خود را در صنعت نساجی کشور بسیار نشان دهد ممکن است خیلی از افراد فکر کنند که به دلیل اسم ویژگی این پارچه دارد قدمت زیادی ندارد و پارچه های جدید در صنعت نساجی کشور به شمار می آید ولی بر خلاف تصور این گونه افراد پارچه اسپان باند دارای قدمتی نزدیک به 1 قرن می باشد و اولین بار این پارچه در سال ۱۹۴۰ در یک شرکت در کشور آمریکا جهت ساخت نوعی پشم شیشه تولید گردید و بعدها مراحل تولید این پارچه کم ‌کم تغییر پیدا کرد و منسوجات و تولیدات بی بافت اسپان باند از ترکیبات پلیمری تولید گردیدند.

همانطور که ذکر شد کم کم با تغییر در مراحل تولید پارچه اسپان باند این پارچه از ترکیبات پلیمری و تولید گردید و به همین دلیل جنس پارچه اسپان باند از پلی پروپیلن می باشد برای تولید این پارچه در ابتدا مواد اولیه باید وارد دستگاه شوند و در طی فرآیندی که در دستگاه در حال انجام می باشد به صورت مواد مذاب تبدیل می‌شود و در نهایت به تولید منتها می‌رسند و مراحل تولید را ادامه می دهند برخی از ویژگی‌های پارچه اسپان باند به شرح زیر می باشد:

مورد اول هزینه‌های تمام شده این پارچه کمتر از مدل های دیگر است و بازیافت آن آسان می باشد. پارچه اسپان باند در رنگ های گوناگون تولید می گردد پارچه های اسپان باند از نوع آنتی باکتریال می باشد. این پارچه ها آبگریز هستند. پارچه های اسپان باند را می توان به صورت چند لایه تولید کرد به طور کلی پارچه های اسپان باند ضد اشعه خورشید می باشند. از این پارچه جهت تولید لباس بیمارستانی مردانه استفاده می شود. 

پخش عمده لباس بیمارستانی مردانه مشهد

پخش عمده لباس بیمارستانی مردانه مشهد سایت فروش آنلاین ما یکی از نمایندگی فروش لباس اسپان باند یکسره موجود در کشورمان می باشد که افراد می توانند اجناس مورد نیاز خود را از این سایت تهیه نمایند. کلیه اجناس ما با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما