خرید لباس استریل سرهمی پزشکی

لباس استریل پزشکی انواع مختلف و رنگ بندی های متنوعی دارد اما رنگ سفید آن مرسوم تر است. لباس پزشکی برای همه پرسنل بیمارستان ضروری می باشد. 

شما می توانید انواع لباس استریل  مورد نیاز خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از تولیدی بازرگانی پزشک دوز سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. 

خرید لباس استریل سرهمی پزشکی

انواع ست اسکراب اتاق عمل

انواع ست اسکراب اتاق عمل لباس استریل سرهمی اتاق عمل معمولا به رنگهای سفید، آبی، خاکستری و یا سبز دیده می شود  و این رنگ برای پرستارها متفاوت است، جنس لباس ست اسکراب نیز  معمولا پنبه یا تترون است. 

لباس استریل  را معمولا از مواد اولیه مرغوب تهیه می کنند تا در هنگام شست و شو با آب ژاول رنگشان ثابت بماند و بتوان برای دفعات بعدی از آنها استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های لباس پرسنل بیمارستان تولید شده در گروه بازرگانی پزشک دوز می توان به وزن سبک آنها اشاره کرد که هنگام پوشیدن و استفاده از آن در اتاق عمل هیچ گونه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند علاوه بر آن دارای تنفس هوازی نیز می باشد و شما می توانید بدون هیچ نگرانی از این لباسها استفاده کنید. 

الیاف تترون و پلی استری که در تولید و ساخت ست اسکراب اتاق عمل به کار رفته است همچنین آستر آن که مانع از عرق کردن می شود حس بهتری را هنگام پوشیدن به شما می دهد. 

لباس اسکراب اتاق عمل در محیطی کاملا استریل و به شکل استانداردی طراحی شده اند و در ساخت آنها از الیاف طبیعی استفاده شده است که هیچ گونه آلرژی و حساسیتی ایجاد نمی کند. 

قیمت، رنگ، جنس، نوع و شیوه دوخت، مواد اولیه، سایز، شرایط استریل دوخت از جمله مواردی است که برای یک خرید خوب باید به آنها دقت داشت. 

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که میزان مقاومت ست اسکراب اتاق عمل در برابر مواد شیمیایی ضد غفونی کننده یکی از مهم ترین فاکتورهای کیفیت این محصول می باشد. 

پخش ویژه انواع لباس استریل پزشکی

پخش ویژه انواع لباس استریل پزشکی خرید ست اسکراب اتاق عمل  به دو شکل حضوری و اینترنتی صورت می گیرد. امروزه با رشد تکنولوژی و فناوری، ایجاد شبکه جهانی و ظهور اینترنت بازارها و فروشگاه های اینترنتی بسیاری به وجود آمدند تا محصول باکیفیت خود را به دست مصرف کننده برسانند. 

این شرکتها در تلاش اند تا با حذف کردن واسطه ها محصول با کیفیت خود را با قیمت مناسب به مشتری ارائه دهند. شما می توانید انواع لباس پزشکی استریل مورد نظر خود را از تولیدی بازرگانی پزشک دوز سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما