خرید عمده گان جراح یکبار مصرف

اتاق عمل از مکان هایی بوده که رعایت اصول بهداشتی در آن الزامی می باشد. از این رو پوشیدن لباس های مخصوص در اتاق عمل از اصول اولیه این کار می باشد. به همین منظور پرسنل و جراحان در اتاق عمل، از گان جراح یکبار مصرف استفاده خواهند کرد. و بنابر کاربرد فراوان این محصول، عموما خرید گان جراح یکبار مصرف به صورت عمده انجام خواهد شد. تا در این راستا خریداران گان جراحی باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

خرید عمده گان جراح یکبار مصرف

آشنایی با گان جراح یکبار مصرف

آشنایی با گان جراح یکبار مصرف گان جراح یکبار مصرف از البسه های استریل و یکبار مصرف بیمارستانی بوده که از پارچه های اسپان باند لمینت شده تولید می گردد. در واقع پارچه های اسپان باند از نمونه منسوجات بی بافت و  بدون تار و پودی هستند که در وزن ها و ضخامت های متفاوتی موجود می باشد.

و اما گان های جراحی به دو رنگ سبز و آبی تولید می گردد، تا پرسنل اتاق عمل رنگ خون را بر روی لباس به خوبی تشخیص داده و دید بهتری داشته باشند. در نتیجه عمل جراحی با وجود گان های سبز و آبی رنگ در بهترین نحو ممکن انجام خواهد گرفت.

از سویی دیگر گان جراح یکبار مصرف باید به گونه ای طراحی گردد تا تمام قسمت های بدن پرسنل و پزشکان را به خوبی بپوشاند و عمل جراحی در شرایط کاملا استریل انجام گیرد.

از سویی دیگر گان های جراحی یکبار مصرف، باید در سایز های مختلف تولید شود. تا افراد مطابق با سایز خود از گان جراحی استفاده نمایند و در این راستا در زمان عمل جراحی، آزادی عمل داشته باشند.

البته لازم به ذکر است که گان های جرای یکبار مصرف در کیفیت های متفاوتی تولید می گردد. به گونه ای که کیفیت گان یکبار مصرف جراحی بر اساس نوع عمل جراحی که قرار است انجام شود، انتخاب می گردد.

از این رو گان جراحی یک بار مصرف از پارچه های اسپان باند استریل شده و با لایه های متفاوت تولید می گردد. و در واقع تعداد لایه ها از یک لایه تا چهار لایه متغیر خواهد بود.

تولیدکنندگان بهترین گان جراح یکبار مصرف

تولیدکنندگان بهترین گان جراح یکبار مصرف گان جراح یکبار مصرف از نمونه لباس های یکبار مصرف بیمارستانی بوده که صرفا در اتاق عمل و بخش های عفونی استفاده می گردد.

در واقع این نمونه از لباس ها، از حساس ترین لباس های بیمارستانی هستند. بنابراین تولیدکنندگان این محصول باید گان جراح یکبار مصرف را در شرایط کاملا استریل و از بهترین پارچه های اسپان باند لمینت تهیه نمایند.

به گونه ای که تولید گان جراحی نیاز به دقت فراوان خواهد داشت تا در این راستا پرسنل اتاق عمل در زمان استفاده از این لباس ها احساس خوبی داشته باشند و با وجود این لباس ها عمل جراحی در بهترین شرایط ممکن اتفاق بیفتد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما