خرید عمده لباس یکبار مصرف بیمار

از جمله تجهیزات بیمارستانی بسیار مهم که تمامی بیماران موظف اند در بیمارستان از آن استفاده نمایند، لباس یکبار مصرف می باشد که البته تیم های پزشکی و جراحی هم مدل دیگری از همین لباس های یکبار مصرف را مورد استفاده قرار می دهند. اکنون با توجه به شرایط فوق‌العاده ای که برای فروش این محصولات به وجود آمده، می توانید اقدام به خرید لباس یکبار مصرف بیمار عمده با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت نمایید.

خرید عمده لباس یکبار مصرف بیمار

انتخاب پارچه لباس یکبار مصرف بیمار

انتخاب پارچه لباس یکبار مصرف بیمار لباس های یکبار مصرف بیمار که از متداول‌ترین البسه بیمارستانی به شمار می آیند، دارای تفاوتی عمده با سایر لباس ها بوده و آن هم این است که از پارچه های یکبار مصرف تولید شده اند که این موضوع با توجه به رعایت کامل بهداشت در محیط های بیمارستانی اعمال گشته است، چرا که بعد از هر بیمار، لباس او باید دور انداخته شود و دیگر مورد استفاده برای دفعات بعدی نخواهد بود.

اما اگر می خواهید به انتخاب پارچه لباس یکبار مصرف بیمار پرداخته و نیاز و به راهنمایی بیشتر دارید، به شما انواع این پارچه ها را معرفی کرده تا بتوانید گزینه های مورد نیاز را در نهایت برگزینید:

  • پارچه اسپان باند: فاقد تار و پود بوده و به آن پارچه نبافته نیز می گویند که در عرض های 100، 120 و 160 سانت وجود داشته و از تنوع رنگی مناسب مانند آبی، سفید، صورتی، قرمز و … برخوردار می باشد، همچنین آن را برای تولید انواع روانداز و زیرانداز بهداشتی، گان و شان، کاور، ماسک و … مورد استفاده قرار می دهند.
  • پارچه اس ام اس: دارای موارد کاربردی شبیه به اسپان باند بوده و با برخورداری از یک لایه محافظتی عالی که در میان آن وجود دارد، جلوی نفوذ هر نوع باکتری و میکروب را خواهد گرفت، همچنین با عرض های 100، 120 و 160 سانت ارائه می گردد.
  • پارچه برزنت: بسیار ضخیم بوده و برای بیمارانی که از وضعیت وخیمی برخوردار می باشند، مناسب خواهد بود، با رنگ سبز بنتون مشخص شده که نه خون، نه ادرار و نه هیچ چیز دیگر را پس نخواهد داد.
  • فلامنت پنبه: از الیاف طبیعی تشکیل یافته و از بافت لطیف و غیر خشک و از همه مهم‌تر قیمت مناسب بهره برده است.

فروشگاه معتبر لباس یکبار مصرف بیمار

فروشگاه معتبر لباس یکبار مصرف بیمار یکی از مراکزی که به عنوان معتبرترین فروشگاه لباس یکبار مصرف بیمار شناخته شده و بنابراین شما خریداران گرامی می توانید توسط آن به بهترین شکل، نیازهای خود را مرتفع نمایید، مرکز فوق می باشد که انواع لباس های باکیفیت و بافته شده از پارچه های یکبار مصرف متنوع را در اختیارتان قرار خواهد داد.

همچنین از طریق این مسیر می توانید علاوه بر تهیه لباس های درجه یک بیمارستانی، اقدام به خرید آنها با نازلترین قیمت نموده و در نهایت از چنین لباس های مختلفی نیز برخوردار خواهید گشت:

  1. انواع گان آستین دار و حلقه ای یکبار مصرف
  2. کاور کفش
  3. شلوار
  4. لباس زیر
  5. کلاه
  6. پیش بند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما