خرید عمده لباس بیمارستانی سرهمی زنانه

لباس های بیمارستانی یک سری البسه بهداشتی هستند که هم پرسنل بیمارستان و هم بیماران ملزم به استفاده از آن ها می باشند و این محصولات در انواع و اقسام مختلفی تولید و به بازار های مصرف عرضه می گردند، شرکت های خرید و فروش عمده لباس بیمارستانی سرهمی زنانه این محصولات رابه صورت گسترده در واحد های فروش خود در همه جای کشور عرضه می کنند و با نرخ مقرون به صرفه ای به فروش می رسانند.

خرید عمده لباس بیمارستانی سرهمی زنانه

ویژگی انواع لباس بیمارستانی سرهمی

ویژگی انواع لباس بیمارستانی سرهمی لباس های بیمارستانی سرهمی که عمدتا در داخل اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرند، دارای یک سری ویژگی ها هستند که آن ها را با سایر پوشاک متمایز می کند و ما هم قصد داریم در ادامه این مطلب در این خصوص با شما صحبت کنیم، لطفا با ما همراه باشید.

  • این لباس ها از یک نوع پارچه بدون بافت و یکبار مصرف تولید شده اند، که اسپان باند نام دارد و عمدتا بدون هیچ دوخت و گره ای می باشند و به علت یکبار مصرف بودن از انتقال یافتن بیماری ها در بین افراد جلوگیری می کنند.
  • پارچه این لباس ها کاملا استریل و بهداشتی است و خاصیت آنتی باکتریال بودن دارد، در ضمن این محصول قابل شستشو و ضد عفونی کردن مجدد هم نیست، پس بهترین گزینه برای به کار گیری در مراکز درمانی می باشد.
  • لباس های سرهمی بیمارستانی ساختار خیلی نرم، راحت، سبک و خنکی دارند، چون بافت آن ها تراکم خیلی کمی دارد و در اصل نازک هستند و هوا را به خوبی از خود عبور می دهند.
  • این لباس ها دارای نرخ خیلی مقرون به صرفه ای هستند و از این رو مصرف کننده ها هیچ مشکلی برای خرید آن ها نخواهند داشت.
  • لباس های سرهمی طوری هستند که تمام قسمت های بدن افراد را می پوشانند و قسمت سرآستین و دمپای آن ها با کش جمع شده است، تا جلوی ورود هر نوع آلودگی در این بخش ها گرفته شود.

انواع مختلف لباس بیمارستانی

انواع مختلف لباس بیمارستانی کارخانه های صنعتی فعال در زمینه تولید لباس بیمارستانی با هدف تامین بهداشت و سلامت بیماران و کادر درمانی، اقدام به تولید کردن جدیدترین لباس بیمارستانی می کنند، که این لباس ها شامل موارد زیر می باشند:

  • گان مخصوص جراحی برای پزشک: یک لباس بلند است که توسط پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد.
  • گان مخصوص بیماران: وقتی بیماران را به اتاق عمل می برند این لباس را به تنشان می کنند.
  • لباس یکبار مصرف مخصوص بیمار: لباس های یک رنگی که بیماران در داخل بخش به تن می کنند و هر بخش لباس جداگانه ای دارد.
  • لباس های ایزوله: لباس های سرهمی سفید رنگ که در زمان شیوع بیماری بیشتر استفاده می شوند.
  • لباس مخصوص ام آر آی: این لباس ها را در اتاق عکس برداری به تن بیماران می کنند.
  • کاور مخصوص کفش: کاور های یکبار مصرف پلاستیکی هستند، که با آن ها قسمت زیرین کفش را می پوشانند تا مانع از انتقال آلودگی به محیط گردند.

فروش انواع لباس بیمارستانی سرهمی

فروش انواع لباس بیمارستانی سرهمی اکثر داروخانه ها و مراکز عرضه کننده تجهیزات بیمارستانی انواع و اقسام لباس سرهمی بیمارستانی را از تولید کننده های این محصولات خریداری می کنند و سپس به صورت کلی یا جزئی به دست تمامی مصرف کننده ها می رسانند، این مراکز برای فروش راحت تر محصولات خود به استفاده از درگاه های فروش آنلاین روی می آورند و به این ترتیب تمامی حد و مرزها را از میان برمی دارند و می توانند به تمام هم میهنان ما در سراسر کشور خدمات ارائه دهند.

با توجه به این امر شما هم اگر قصد خرید لباس بیمارستانی سرهمی را دارید می توانید به سادگی و با استفاده از همین وب سایت این لباس را از راه دور و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر فروش آن در سطح کشور سفارش دهید، همکاران ما هم بعد از دریافت سفارشات شما در اسرع وقت محصول را برایتان ارسال می کنند و درب منزل به شما تحویل می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما