خرید عمده شان پرفوره استریل

از جمله تجهیزات پزشکی که در بیمارستان ها و کلینیک ها کارایی بالایی دارند شان پرفوره می باشد. بیشترین مصرف آن در اتاق عمل است تا دکتر بتواند به وسیله آن عملکردی درست داشته باشد و کنترل عمل جراحی و بیمار را به وسیله پرفوره به خوبی در دست داشته باشد. خرید عمده شان پرفوره استریل شده با قیمت مناسب برای خریداران مقدور می باشد.

خرید عمده شان پرفوره استریل

سایزبندی استاندارد انواع شان پرفوره

سایزبندی استاندارد انواع شان پرفوره اولین چیز مهم در خیاطی گرفتن سایز افراد است تا به درستی بتوان آن را دوخت. برای دوخت شان فرفوره باید سایز بندی استاندارد اعضای بدن را دانست تا بتوان یک نمونه خوب و درست دوخت. انواع شان متفاوت هستند چون هر کدام برای یک عضو از بدن دوخته شده اند و در سایز کوچک و بزرگ دوخته شده اند.

اگر این شان را برای اعضای کوچک بدن مثل چشم و گوش می دوزند باید به سایز آن دقت کند تا به همان اندازه دوخته شود یا عضوهای بزرگ بدن مانند شکم یا کمر به سایز بزرگتری احتیاج دارند و اگر سایز بندی ان کوچک یا بزرگ باشد پزشک در هنگام معالجه افراد به مشکل بر می خورد و کار را برای او سخت و غیر ممکن می سازد.

سایز استاندارد برای این موضوع اهمیت فوق العاده ای دارد زیرا در غیر این صورت کارایی آن را زیر سوال می برد. یکی از ویژگی های مهم برای این محصول این است که قدرت جذب بسیار بالایی داشته باشد و انعطاف پذیری آن نیز مهم است. اگر کوچک یا بزرگ باشد برای جذب مواد مانند خون نمی تواند گزینه خوبی باشد و عملکرد مناسبی نخواهد داشت که در این صورت باعث وجود میکروب و باکتری در بدن بیمار می شود و در برخی اوقات مشکلات عفونی پیش می آید.

این جنس دارای سایز بندی متفاوتی است که شان سایز 50*50 بیشترین استفاده را دارد که از جنس استریل می باشد و دارای سوراخ با سایز استاندارد می باشد.

مرکز پخش انواع شان 50*50

مرکز پخش انواع شان 50*50 بیشتر کلینیک ها و درمانگاه یا بیمارستان ها به این محصول احتیاج دارند و باید خریدشان به صورت عمده با قیمتی مناسب انجام شود برای تهیه این کالا به مرکز پخش انواع شان 50*50 بروند و جنس مورد نظر خود را خریداری کنند.
 در این مرکز علاوه بر 50*50 سایزهای مختلف دیگری نیز به فروش می رسد که کاملا با کیفیت است و استریل شده می باشد و با رعایت تمام نکات بهداشتی بسته بندی می شود.

این مرکز با یک مدیریت درست و صحیح آماده ارائه هر گونه خدماتی است و هدف آن خدمت به مردم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما