خرید شان یکبارمصرف جراحی

برای خرید انواع شان یکبار مصرف جراحی می توانید به صورت آنلاین از طریق این سایت با کمک کارشناسان فروش ما سفارش خرید کنید. فروشندگان انواع مختلف شان یکبار مصرف را به صورت عمده با قیمت ارزان و مناسب به صورت مستقیم و غیر مستقیم به مراکز پزشکی و درمانی و بیمارستان ها توزیع می نمایند. اگر قصد خرید آنلاین شان یکبار مصرف جراحی دارید می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید.

خرید شان یکبارمصرف جراحی

بهترین نمونه شان یکبار مصرف استریل

بهترین نمونه شان یکبار مصرف استریل

شان یکبار مصرف استریل شده در واقع یک نوع پارچه های استریل شده می باشند که در سایزهای گوناگونی تولید می شوند و در موقع جراحی و عمل بر روی بیماران پهن می شود.

شان های جراحی به دو صورت می باشند به صورت ساده و به صورت پرفوره . شان پرفوره در موقع جراحی جهت محل جراحی بیماران مورد استفاده قرار می گیرد و برخی از این شان ها به صورت های چسب دار می باشند.

در واقع شان ها و گان های یکبار مصرف استریل شده از بهترین جنس از این لباس ها می باشند زیرا به دلیل استریل بودن مقاومت بالایی در برابر انواع ویروس ها و میکروب ها به بیماران و پزشکان دارد و در برابر انواع آلودگی های و ویروس های واگیردار بیماران محافظت می کند.

شان به صورت یک بار مصرف و چند بار مصرف می باشند که جنس شان قابل تغییر می باشد و جنس آن ها در اسپان باند یا جنس پنبه ای بدون پرز می باشند.

شان پنبه ای قابلیت چند بار استریل شدن را دارند و می توان از آن چند بار مصرف نمود. شان اسپان باند یا اسپان لیس یک بار مصرف می باشند و یک بار قابلیت استریل شدن دارند.

شان ها در سه قسمت دسته بندی می شوند؛ به صورت شان ساده ، شان مخصوص استفاده پا، شان سوراخ دار یا همان شان پرفوره. که هر کدام با توجه به نوع عمل جراحی بیماران مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش مستقیم شان پرفوره 50*50

فروش مستقیم شان پرفوره 50*50

فروش مستقیم شان پرفوره 50*50 به صورت عمده و بدون واسطه با قیمت ارزان از مراکز تولیدی به متقاضیان عرضه می شود. فروشندگان برتر انواع مختلف شان جراحی را در جنس های استریل شده و استاندارد هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری با قیمت ارزان و به صورت عمده به مصرف کنندگان در بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی ارائه می دهند.

خرید عمده این محصولات را به می توانید به صورت آنلاین با قیمت ارزان از طریق این سایت انجام دهید و همکاران ما اطلاعات لازم را در زمینه فروش شان و قیمت آن نیز به مشتریان عزیز ارائه خواهند داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما