خرید شان یکبارمصرف اتاق عمل

شان یکبارمصرف یکی از ضروری ترین لوازم مورد استفاده بیمارستان و مراکز درمانی است که در اتاق عمل کاربرد زیادی دارد. این محصولات کاملا توسط اشعه اتمی استریل شده اند و در انواع مختلفی ارائه می شوند. در حال حاضر فروش تمامی تجهیزات پزشکی در مجموعه ما به سادگی و با مناسب ترین قیمت انجام می شود.
شما می توانید برای خرید شان یکبار مصرف اتاق عمل جنس خوب از طریق سایت اقدام نمایید.

خرید شان یکبارمصرف اتاق عمل

انواع شان یکبار مصرف 50 گرمی

انواع شان یکبار مصرف 50 گرمی شان به پارچه های استریل شده گفته می شود که برای جدا نمودن قسمت های غیر استریل بدن بیمار در اتاق جراحی مورد استفاده قرار می گیرد تا عمل جراحی در سلامت و امنیت کامل انجام شود.
شان ها دارای انواع گوناگونی هستند و برای موارد مختلفی کاربرد دارند. به طور کلی انواع شان یکبارمصرف اتاق عمل را می توان به صورت زیر دسته بندی نمود:
شان ساده: از این نوع شان ها برای پوشاندن قسمت هایی از بدن بیمار، میز لوازم جراحی و تخت استفاده می شود.
شان مخصوص پا: برای پوشاندن قسمت های پایین بدن در عمل جراحی تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد.
شان مایو: جهت پوشاندن میز مایو استفاده می شود تا لوازم استریل شده جراحی روی آن قرار بگیرند و مانع از جذب میکروب و عفونت شوند.
شان بزرگ سوراخ دار: این نوع شان برای پوشاندن تمامی قسمت های بدن به جز نواحی که تحت عمل جراحی قرار دارند استفاده می شود.
انواع شان یکبار مصرف 50 گرمی موجود در بازار شامل:
شان یکبار مصرف استریل شده پرفوره
شان یکبار مصرف غیر استریل پرفوره
شان یکبار مصرف استریل شده sms
شان یکبار مصرف اسپان باند
شان یکبار مصرف اسپان لیس
انواع شان که در بالا به آنها اشاره نمودیم با قدرت جذب بالا و غیر قابل نفوذ بودن در برابر انواع میکروب ها، برای حفظ امنیت بیماران مورد استفاده قرار می گیرند و در ابعاد 50*50 و 100*100 به بازار عرضه می گردند.
استفاده از بهترین جنس پارچه ها در تولید شان، سبب سازگاری کامل با پوست گردیده و هیچ نوع حساسیتی در حین برخورد با بدن ایجاد نمی کند.

عرضه کننده شان پرفوره پارچه ای

عرضه کننده شان پرفوره پارچه ای یکی از بهترین روش های تهیه شان،خرید مستقیم از عرضه کننده این محصول است که انواع شان را به صورت بی واسطه از تولیدکنندگان در اختیار خریداران قرار می دهد. عرضه کننده شان پرفوره پارچه ای این گونه تجهیزات بیمارستانی را از طریق ساده ترین مسیر ارتباطی با مناسب ترین قیمت عرضه می نماید.
این مسیر ارتباطی که از طریق سامانه های فروش آنلاین است دسترسی شما را به انواع محصولات، مشخصات و لیست قیمت فراهم کرده است و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز محصول مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما